reed mijn vriend ook maar paard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

reed mijn vriend ook maar paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 21:03

Tsja, soms is het lastig: ik de paardengek en vriend Eelke die het niet begrijpt en er eigenlijk niets aan vindt...daarnaast hebben we door de grote afstand een weekendrelatie met als gevolg dat ik in het weekend niet veel met mijn paarden kan rommelen Verdrietig (in ieder geval niet veel wedstrijden rijden maar dat is momenteel toch nog niet aan de orde dus dat is mooi voor nu)
Reed hij ook maar!!!! Dan konden we samen op wedstrijd en mooie bos en strandritten maken....ik heb hem al over proberen te halen maar tevergeefs! Scheve mond

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:15

ja ik ken het probleem maar al te goed! allebij een fulltime baan, ik ruim 40-45 uur hij soms 55-60 uur(tsja afdelingschef supermarkt dus ja)en ik heb dan ook nog eens 2 paarden en een bijrijdpaardje

gelukkig draait mn vriend nu wel wat bij, maar hij wordt soms echt pissig als ik zeg dat ik bv wedstrijd heb en daarom de dag ervoor graag wil rijden of niet tot al te laat op stap wil ivm wedstrijd!

komende zondag gaat hij mee, en hij heeft me laatste weken 2x met de auto+trailer naar manege gebracht zodat ik toch kon rijden toen alles bevroren was!

maar reed hij ook maar paard, en wedstrijden!dan was het nog veel makkelijker geweest!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:39

Ach het heeft zijn voor en nadelen. Dan kan je tenminste ook geen ruzie krijgen over meningsverschillen wat betreft training, verzorging of omgang. Het is wel heel leuk dat je dezelfde interresses hebt want je kan heel veel met elkaar delen maar het is af en toe ook zeer vervelend hoor! Vooral als je vriend niet van de type paarden houd waar jij op valt en op een andere manier traint enzo...

Maar ik zou niet anders willen, ben blij dat mijn vriend ook rijd. Anders had een relatie van mijn kant waarschijnlijk geen stand kunnen houden..

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 22:26

Ik heb gelukkig geen problemen wat dat betreft. Mijn vriend heeft ooit een paar lesjes op de manege gehad, en vind het wel leuk. Nu doet hij veel andere dingen zoals: fitnessen, mountainbiken, klimmen etc. Hij heeft ook een erg druk leven met werk en zijn hobby's. Hij is in het weekend vrij, ik moet op zaterdag werken om een beetje te kunnen leven. Daarnaast ga ik gemiddeld 2 keer per maand op wedstrijd. Ook zit ik op dit moment erg zwaar met mijn studie. Zit alle avonden achter het bureau in deze periode. Maar de lieverd begrijpt het allemaal wel... Hij weet dat ik het graag wil. Er komen wel weer betere tijden qua tijd.
Maar het lijkt me moeilijk als je vriend echt moeilijk doet, daar zou ik niet echt tegen kunnen.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 10:56

Mijn vriend vind het leuk dat ik zoveel lol beleef aan de paarden en heeft zelfs samen met mij Mabel gekocht.
Van het voorjaar ga ik hem "les" geven aan de longe hij wil namelijk heel graag gaan springen met Mabel. Dus ik heb het getroffen met hem Tong uitsteken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:00

Jaja Peeky, ik ken het probleem. Heb de luxe van 2 paarden en een bange poeperd van een vriend. We zouden zo mooi samen buiten kunnen rijden, hij houdt van natuur, de hond kan mee, het zou zo mooi kunnen zijn. Maar hij durft gewoon niet. Hij is bang. Inspannen zou een oplossing zijn maar dat wordt weer zo duur he. Toekomstmuziek dus.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:05

Ik ken het, ook weekend relatie + baan 40 uur. Dus door de week zit je aan de avonden vast, maar op zaterdag lekker een dag 'rommelen' bij het paard en allemaal kleine klusjes doen snapt íe niet echt. Meestal maak ik de deal. Hij uitslapen en ik lekker paardrijden als hij tegen een uur of 11 uit zijn bed komt Kom ik om een uur of 12 thuis en dan heb ik al 4 uurtjes de tijd gehad om te rommelen... Heel af en toe (met mooi weer) gaat íe mee om, dan rijdt hij weleens of helpt met mesten. Hij is er iig niet bang van oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:26

Ikke ben een gigantische bofkont *LOL* Toen ik Milena een jaar had sloeg de vonk ook definitief naar Dick over en kwam er een tweede paard bij..... *LOL*

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:34

Tja, ik denk dat ik mezelf ook een grote bofkont mag noemen. Mijn vriend heeft altijd al paarden mooie beesten gevonden maar totdat hij mij kende er nooit wat echt meegedaan. Al vanaf het begin dat we verkering hadden ging hij mee naar Fayette. Als ik dan de stal aan het uitmesten ben staat hij lekker te knuffelen met haar of te poetsen (uit eigen vrije wil welteverstaan) of als ze op de wei staat loopt hij even de wei op om haar daar dan te gaan knuffelen. Echt op een paard heeft hij nog niet gezeten maar geloof me dat komt ook nog wel! Haha! Ik mag van hem het zelfs niet in mijn hoofd halen om een keer niet naar Fayette te gaan als wij wat met zijn 2en hebben afgesproken, dan duwt hij me zo in de auto en rijdt naar stal toe Tong uitsteken Nee, ik ben wel blij met m'n kereltje die mijn Flettekind zo lief vindt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 12:33

Sonja schreef:
Ikke ben een gigantische bofkont *LOL* Toen ik Milena een jaar had sloeg de vonk ook definitief naar Dick over en kwam er een tweede paard bij..... *LOL*

JAJAJAJA, maak me maar jaloers!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:00

Ja ik ken het ook.
Olaf kan ook wel eens zeuren dat Maffick op de eerste plaats komt en dat hij me zo weinig ziet.Hij gaat ooit nog eens een buitenrit met me maken maar ja dat is dan 1 keer......

De enige paarden die hij geweldig vind zijn Belgen en Trekpaarden enzo....(niet mijn smaak ,maar goed,hij heeft tenminste een beetje intresse Lachen )

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:17

Zet hem een keer op een makkelijk manege paard en hij zal het heus wel leuk vinden...Haha!

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:04

Ik ben dus ook een bofkont. Toe ik mijn vriend leerde kennen bleek hij ook into de paarden te zijn en zelfs nog meer dan ik. Hij had hij al een paard, en kon ik gezellig mee het bos in op zijn D-pony.
Fricties zijn er eigenlijk alleen omdat ik fanatieker ben dan hij. Hij vind alleen speulen met de beestjes ook wel oke, maar ik wil wel graag regelmatig rijden. Ach, het is in ieder geval wel gezellig.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 16:36

Tja, prioriteiten stellen he?
Ik ben blij dat mijn vriend niets van paarden weet, das mooi makkelijk! Geen gebemoei met mijn paarden en geen commentaar. Bekijk het ook eens van die kant.
Hij vind het wel leuk, en heeft er ook al wel meerdere keren op gezeten. Zelfs al een lesje gehad en een keer met mij een bosrit gemaakt. Hij vind Ed nog wel eng als ie er naast staat, maar niet meer als ie erop zit.... rare wezens toch ook die mannen!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 16:47

Lucky me! Die van mij rijdt gelukkig wel! Haha! maar helaas ook niet veel meer. Maar jammer dat dat zo moet verlopen. Ik weet zo gauw eigenlijk niet echt een oplossing. Praat er met hem over...en maak afspraken dat het voor beide uit komt qua tijd. Succes

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:19

Ja hahaha,daarom zoek ik er maar meteen 1 die van paarden houd hahahah
Neej hoor geintje,maar dat zou wel beter zijn!!

boemel

Berichten: 8404
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:46

Ik kan er soms echt jaloers op vrouwen waarvan de vriend paarden wel leuk vind en wel wil rijden. Mijn vriend is er echt bang voor en heeft wel eens gereden, maar vind er echt absoluut niets aan. Het lijkt me geweldig om een keer samen het bos in te gaan. Ook concour rijden, zit er denk ik niet in. Ik zie hem echt geen proef voor staan lezen of geduldig langs de kant staan wachten totdat ik klaar ben. (Dat wil ik eigenlijk ook niet van hem vragen).

Hij vind het gelukkig wel heel erg leuk voor mij dat ik zelf een paard heb en hij doet ook niet moeilijk over de vele uurtjes die ik bij mijn paard doorbreng. Als er echt iets aan de hand is, wil hij gelukkig ook altijd helpen. En ondanks dat ze een paard is, vindt hij Olympia ook best meevallen. (Maar daar doet ze dan ook echt vreselijk haar best voor).