update tinkerbell,mennen en nieuw buurvrouw(tje)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 12:02

na ons dipje van vorige week vrijdag hebben we veel geoefend.eerst in de binnebak en dan even een rondje aan het eind om het erf en later in de week toen ik zelfverzekerd genoeg was in de buitenbak(je moet nml wel goed sturen anders zit je zo met een wiel achter een paal Knipoog )
ik heb de hele week alleen geoefend,han kwam zo nu en dan eens een minuutje kijken maar liet me verder alleen 'prutsen'
ik heb deze week al een hoop erbij geleerd(als je het alleen moet oplossen leer je veel sneller)en we hebben veel en vaak dat rondje om het erf gedaan,ook veel van geleerd want zo nu en dan kwamen er auto's aan.tink is een coole kikker hoor,ze geeft dr niks om Lachen
maar ook eens een keertje het rondje andersom,heej dacht tink?huh?dat doen we anders nooit.precies was ook de bedoeling.vandaag eerst in de buitenbak geoefend en toen rondjes om het erf toen weer een rondje in de buitenbak en toen was het goed.nou tinkerbell is een echte leid-pony,ze doet het allemaal braaf,je moet dr alleen af en toe een beetje opgang houden.mijn aanvoelen van de leidsels,sturen en hulpen geven,stem/zweep begint steeds beter te worden en nu ik pas 3 weken men,vind ik zelf dat ik al een hoop geleerd heb.
en dan kwam er van de week een nieuw buurvrouwtje voor tinkie.een shet(vosje)met de naam:tinka *LOL*
en vanaf dag 1 kunnen die twee errug goed,ze gaan al naar elkaar roepen als de een effe weg is.niet kleven ofzo maar gewoon een hinnikje.die shet is er om beleerd te worden voor de wagen.het is een lieverd en ze leert goed,ik denk niet dat ze erg lang hoeft te blijven Scheve mond\ ,vandaag liep ze al netjes voor de wagen Lachen
maar goed,dit was dus ons weekverslagje en jullie krijgen allemaal van tinkerbell en tinka een snuitje
(ze zijn ineens errug aanhankelijk Verward )

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 12:31

fijn weekend meissie, en een kusje voor de Tinkies, hahaha

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:15

He klinkt hardstikke goed! Geinig he, dat die beestjes zo gauw vriendschap sluiten, dat het echt klikt.
Hahahaha, jammer dat het een shetje is, anders konden ze leuk in tweespan!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 13:34

Tja, klinkt fantastisch hoor!
En echt jammer als het vriendinnetje van Tink al weer weg moet binnenkort. Tink lijkt wat dat betreft op mij: ik kan in no time van iemand gaan houden, niet normaal zo vlug als vriendschap soms gaat he. Ik hoop dat de shet ergens bij jullie in de buurt zal staan dan, wie weet kom je haar nog eens tegen of kun je er met Tink en de wagen te zijnertijd langs gaan?
Veel succes met haar!!!
Groetjes, Dorine.