Nieuweling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Nieuweling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 20:31

Na een paar keer eens rond gekeken te hebben hier op de site heb ik toch maar besloten mezelf aan te melden en een berichtje te plaatsen, dus hier ben ik dan.

Ik begin al aardig wegwijs te raken maar nu heb ik een paar foto's in mn profiel gezet maar je ziet ze niet Huilen (het zijn kruisjes geworden). Kan iemand mij misschien vertellen wat ik hieraan kan doen.

Alvast bedankt!

Groetjes Liesbeth

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:34

Hallo, ik ben Mariska en ben ook net nieuw en heb precies hetzelfde probleem, bij mijn profiel zijn ook alle plaatjes kruisjes Verdrietig
En ik ken ook nog niet zoveel mensen hier dus..
groetjes Mariska

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:36

hey welkom, op het erg verslavende bokt *LOL* In mijn profiel staat veel over me Haha!

Je moet je foto's misschien even ergens anders uploaden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:29

Ja welkom bij Bokt. T is hier echt zuuper hoor, je moet effe je foto´s uploaden op een andere site.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:07

Ha Liesje.. Haha! Toch maar eens jezelf voorgesteld?? Haha!

Leuk is het hier he? Allemaal gezellige en aardige mensen, errug goed! Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:01


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:41

[img] voor de link en [/img] achter de link zetten.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 18:06

Ik ben hier ook nog niet zo lang, van mij zul je echter weinig foto's gaan zien, zit namelijk op mijn werk ( Schijnheilig ) Heb thuis geen computer en ook geen tijd om er achter te gaan zitten. En ik moet eerlijk zeggen dat het typewerk wel lukt maar ik soms termen tegenkom waarvan ik denk: Que?? Verward

Vindt het hier wel heeeeellll erg druk, mijn baas geeft me echter niet voldoende tijd om alles te lezen Extreme duivel

Ik zal van de week wel proberen om het e.e.a. in mijn profile te zetten, want nu is het maar bar weinig.

Groetjes,

Jola

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:48

Gezellig nog een bokker erbij! Welkom. Voor de foto's in je profiel moet je eigenlijk bij het forum Forumzaken zijn. Het is geen verwijt, maar gewoon een tip, om je te helpen hier wegwijs te worden. Je kunt trouwens ook de zoekfunctie gebruiken. Bovenaan staat er een loepje met zoeken ernaast, daar op klikken dan wijst de rest zich vanzelf.
Veel bokplezier!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:52

Ha welkom! idd, voor fotovragen etc, pb iemand of vraag het op forumzaken! Blader overal eens doorheen en geniet van deze superleuke site *LOL* Bekijk eens wat profiels en doe zo wat ideetjes op! Velen kennen elkaar hier niet naast bokt hoor, maar je leert ze vanzelf kennen. Als je een beetje ingebrurgerd bent (en waarschijnlijk al verslaafd!) doe dan eens mee aan boktmeeting, errug leuk!