YES!! IK ZIT OP KARISHMA!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 09:06

eigenlijk zat ik gisteravond op Silvia, een heel lief vosje. kom ik op de manege, blijkt dat het meisje die op karishma zat er niet te zijn! een ander meisje die op charlie zat (dat is een pony, onze les is een paardenles!) mocht dus op karishma. toen besloot onze instructrice dat we met de les een buitenrit gingen maken. maar ja, karishma is heel druk buiten, en om daar nou een wat kleiner kind op te zetten die karishma waarschijnlijk niet aankan... ( dit heeft mijn instructrice letterlijk gezegt!) dus toen mocht IK op karishma! eigenlijk had ik nog 5 weken moeten wachten, we hebben acht lespaarden, en die wissel je dan af, nu moet ik helaas weer 8 weken wachten voordat ik op karishma mag. maar de buitenrit was het wel waard. die rengalop! wat een vaart. het leek wel of ik vloog!! mijn vriendin zat op hugo, een enorm paard. zij en ik zaten op de drukke paarden, en we reden ook nog eens vooraan. dus toen we ze mochten laten gaan, WOW! karishma en hugo gingen wedstrijdje doen! echt, toen we bij de bocht kwamen en moetsten stoppen, keken we achterom en de rest was nog een kilometer achter ons!!! 't was echt een vette buitenrit, maar ja, dat kan ook niet anders als je je bedenkt dat karishma het allerliefste en beste paard van de hele wereld is ( voor mij dan he!!)
-x- patricia hoeffie karishma Lovers p.s:volgende week zit ik op Silvia. Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:14

woow wat gaaf
ik wil ook de bossen in maar dat kan niet snik snik
wel leuk hoor dat je erop mocht!!

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:48

Echt tof voor je. En ook lekker dat het zo goed ging. Hoe harder hoe beter!! Haha!

Veel plezier volgende week! En 8 weken zijn zo weer om hoor, dan kan je weer op je lieve paardje rijden!! Lovers

Groetjes,
Casy Party!!