Netty verhuist vandaag.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Netty verhuist vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 21:14

Nou vandaag was het zover. Ik ben samen met mijn stalgenootje voor een paar maanden verhuist naar een andere stal. Zodat we de mogelijkheid hebben om door te gaan met trainen. Want dit weer begon ons aardig in de weg te zitten.

Ik was reuze nerveus. netty heeft nu wel een paar keer in de trailer gestaan, maar is nog nooit vervoerd. daarbij is ze nog nooit van stal weggeweest.....
Maar mijn zorgen waren voor niets.
Ze liep ten eerste heel stoer de trailer in. Toen het rijden..... We zijn nog een keer gestopt om te kijken, maar ze was vrij relaxed. En toen we bij de stal aankwamen, liep ze er netjes uit. Was lichtjes bezweet, maar niet gestressed. Echt helemaal super. Ik heb haar daar op stal gezet, toen was wel iets nerveus, maar op zich viel het mee. De eerste keer op de tariler. Een aantal jaar geleden hebben ze haar eens willen laden, maar is toen achterover geklapt en daarna heeft ze het nooit weer gedaan. En nu? Super gewoon. Ze vertrouwd me duidelijk wel, dat geeft wel een kik hoor.

Terug om paard 2 op te halen. We hadden eerst Netty gedaan, dan hadden we dat gehad. Hmmm, was beter andersom. Athena heeft al veel vaker in de trailer gestaan, maar was vrij onrustig. Daar op stal aangekomen, werd ze vrolijk begroet door netty, zo van: "kijk dit nou"
Maar Athena was vreselijk druk en onrustig.
Ze at wat, draaide rond, weefde wat met haar hoofd, at wat, draaide rond enz enz.
Vanavond is mijn stalgenootje nog even geweest.
Netty staat heel relaxed op stal, terwijl athena nog steeds onrustig is.
Netty had wat gegeten, gedronken en netjes gemest. Daar en tegen Athena niet.
Netty, mijn heethoofd zo rustig en Athena, meestal wat rustiger, nu zo onrustig....... Het gaat ook nooit zoals je het verwacht.....

Raar, We hadden gedacht dat Netty helemaal gestressed zou zijn, maar nou blijkt dat ze super rustig is.

Wel zielig voor Athena, ik hoop dat ze snel went.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:35

Zielig voor Athena ja. Wel goed dat Netty niet zo gestressed was.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:19

Goed van Netty dat ze zo de trailer in ging en ze zo rustig bleef! En het is zeker leuk om te merken dat ze je vertrouwd!
Hopelijk trekt Athena snel bij.

carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 11:30

Ik als verzorger van Athena reageer ook maar eff Haha!
Ik moet zeggen dat ik me er toch wel zorgen over maak! Ik had dit neit verwacht van Athena Scheve mond
ik hoop dat eht gauw overgaat want ik slapp er slecht van en dat is de hele situatie me niet waard
Ik hoop dat het gauw beter met haar gaat, ik vind t nogal sneu voor mijn knollie.
Nog iemand ideeen om een paard snel thuis te laten voelen

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 12:11

Misschien een idee om die twee even smane los te gooien... Dat Athena Netty kan zien, zodat ze kan merken dat het toch goed is. Verder lekker veel aandaacht, wandelen enz....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 13:39

Leuk joh dat het met nettie zo goed gaat wat jammer dat de ander zo slecht went.
Tja geef haar een paar dagen soms duurt het wel een tijd voor ze echt wennen hoor kan best lang duren zelfs wel maanden.
sta je nu dichter bij bathmen?

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 17:42

Nou, het ging vandaag een stuk beter.
Jacksel, ze kunnen elkaar zien, dus dat scheelt.
Athena staat al een stuk rustiger, gelukkig.
We hebben ze ven losgegooid, maar ze wijken niet vanelkaars zijde Haha!
Mooi carrousel
Verder nog even gereden en dat ging prima, maar ze was wel hyper. Ze dansde gewoon.
Dus al met al gaat het wel goed, maar de 1moet niet weggaan zonder de ander op dit moment...... Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 17:42

Nimber schreef:
sta je nu dichter bij bathmen?


Je en nee, het maakt volgens mij niet zo heel veel uit. Wanner kom je kijken?