les gehad

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

les gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 13:01

Gisteren had ik weer les van Linda en het ging super.

Garfield is nog een beetje traag van achteren en wij zijn de laatste weken echt bezig om hem snel te maken. Hij heeft daar ook wel een beetje spierpijn van.

Schouder binnenwaarts op de volte, travers, (uiteraard ook op de rechte zijdes), een aantal passen op de plaats galopperen en van daaruit vertrekken, weer op de plaats, etc. Motoriek is het niet makkelijk, met de zit terugrijden, veel beenhulp geven, loswerken van voren (hij zet zich nl. heel snel strak in zijn kaak en bovenlijn). Maar oefening baart kunst zegt men altijd. Het gaat ook al veel beter.

Aan het einde ging Linda er nog even opzitten en dat is altijd een mooi gezicht. Ze merkt toch iedere keer dat het wel goed vooruit gaat. Hij begint ook al veel beter in de achterhand te worden. Zij kan dat alleen maar meer gaan bevestigen aankomende week, hij gaat nl. een weekje bij haar in training aangezien ik met vakantie ga.



Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-03 14:29

Ik zie er niet meer zo erg tegenop om weg te gaan. Toen ik gisteren les had en haar op Garfield zag wist ik gewoon dat ik er goed aan doe. Ik krijg hem denk ik alleen maar fijner terug.

Garfield Z2+14 (Verkocht 14-10-2005 Amerika )/Tequilla L2+3 (Verkocht Braziliƫ)/18-08-2005 Sky Dancer (v: Sunny Boy) VERKOCHT 06-2006/19-10-2005 aankomst Dreamcatcher (Diamond Hit x Skorpio), 07-2006 aankomst Sunbeam (Sunny Boy x Stuyvesant).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, BingBot, cyrus, Elegance_, hoogendroog, Myrthe_bz, onpaard, Skye93 en 14 bezoekers