tandjes aan het wisselen..... alweer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

tandjes aan het wisselen..... alweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 11:58

Fayette is er wel verdomd snel bij iedere keer. Mevrouw was krap precies 2,5 jaar oud of haar bovenste middelste tandjes werden ingeruild voor van die stoere grote-paarden-tanden Haha! Zaterdag werd mevrouw door Roy verwend met een mega-winterpeen, zegt hij opeens: He, er komt wat bloed uit haar mond! Ik kijken en nu had ze ook alweer de onderste twee middelste tanden gewisseld! En waarschijnlijk nog maar een paar dagen geleden want van de nieuwe tanden was nog maar een cm te zien en door het afbijten van die peen bloedde het tandvlees dus wat. En ze is nu ongeveer 2 jaar en 7,5 maand! Pfff, wat wordt Fayette toch al snel een grote meid Lovers

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:14

Tallie heeft ze ook al gewisseld, bij dr ondertanden (paar weken geleden) kwam ik er ook achter doortad de wortels niet goed gingen. ze was toen 2 en 8 maanden. Dr kiezen zijn geloof ik ook al bezig (ik weet het schema niet zo goed), ze heeft van die bulten aan dr kaak, kweenie hoe ik dat uitmoet leggen, maar iemand zei dat dat de nieuwe kiezen waren.
Zouden ze met alles zo snel zijn Haha!

sterre_ster
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: waar ik ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 18:18

talida zal mailtje sturen wel. sorry voor dese gepraat ben een beetj e dischlackties. men versorgsjet moes ook wesselen van tanden.

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 20:45

hihihi leuk!!

sterre_ster
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: waar ik ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:06

leuk dat ik dischlackties ben? of dat me versorgsjet ook moes wesselen van tanden?