Deze keer was het raak! blacky heeft me getrapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:34

Ik ben gelukkig nog noit getrapt door een paard! En was het ook niet van plan om ooit mee te maken.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:37

Ik las in je profiel dat Blacky een nogal klein paardje is? Die zou je dan toch wel de baas kunnen zijn? Kweenie hoor, ik ken jullie helemaal niet, maar als ik zo`n uk had zou ik het wel weten!

In ieder geval, zoals al gezegd werd, wees consequent zonder vals of geniepig, en laat hem weten dat JIJ de baas bent, en niet andersom!!

Veel succes ermee

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 05:02

Heb je hem een goeie dreun verkocht? DC had ook van die neigingen maar die stopte na een goeie dreun te hebben ontvangen. Niet opgeven hoor, die dingen gebeuren nu eenmaal met paarden. Laat ook niet merken dat je nu bang bent anders gaat het helemaal mis!

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:30

Nog ff een tip; Neem ook altijd een gewone zweep met je mee (dressuurzweepje), als het paard namelijk op je afkomt heeft het echt geen zin om een mep te verkopen met een longeerzweep. Dit zou er erg onhandig uitzien en is vaak al te laat om hem te gebruiken. Dit heeft een man ooit zijn leven gekost. Als je dus paarden heb die naar je slaan is het erg verstandig om er een gewone zweep bij te hebben. Daar kun je beter mee slaan als dit nodig is.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 17:15

Bedankt voor al jullie tips!!! Daar kan ik wel wat mee.
Maaruh...Blacky is idd niet groot nee...maar dat wil niet zeggen dat hij niet hard kan slaan.
Ik ben zelf ook niet groot...en dan word dat al gauw moeilijk. Eerst was ik wel de baas over hem...maar nu begint het anders te worden.