Paardenvriend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Paardenvriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 15:44

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:00

Hahaha
Mijn vriend is dus ook 'zo.
Voordat hij met mij ging was hij als de dood voor paarden, nu doet hij er alles mee behalve rijden.
Het mooiste is het commentaar dat hij geeft, net alsof hij er jaren verstand van heeft !!!
Ook hij heeft de toekomst met de paarden uitgestippeld Lachen!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:03

haha lekker hoor zo kun jij zorgeloos op wedstrijd:)

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:10

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:42

In ere houden hoor, mijn man is zoals hij zegt niet echt een paardenfan maar ik betrap hem ook steeds op plannen. Hij zoekt in zijn klantenkring mensen die sponor willen zijn en komt steeds vaker op stal, zogenaamd om mij te steunen maar ik merk dat ook hij het steeds leuker gaat vinden.
Ik ben echt trots op hem!
Groetjes gamble

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 18:30

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 18:46

nouhou dat wil ik ook!!

mijn vriend vind het allemaal wel leuk, maar niet voor iedere dag, snapt ook niet dat je je paard niet 3 dagen achter elkaar stil kan zetten!

aan de andere kant, hij is ook wel weer erg lief, want een tijd geleden kon ik alleen maar rijden met iemand met een zweep in de bak, dus heeft hij heel wat keren in debak gestaan met een longeerzweep om mij te helpen!

en hij brengt me af en toe met de auto&trailer(van mn ouders zijn auto kan geen trailer trekken) naar de manege als ik les heb of als ik daar wio rijden ivm slechte buitenbak

maar ja hij wil later absoluut nooit paarden aan huis hebben!wat ik nu bij mn ouders dus wel heb!

maar hij vind mn anderre paardje Destiny wel heel leuk, gaat ie weleens mee wandelen(die kan niet meer worden bereden)en ik wil daar een veulen van en hij is gek op veulens, op de stal waar mn paard even heeft egstaan stonden 2 veulens en daar stond mn vriend dus echt de hele tijd bij!

maar Quentin, nee die mag van hem zo de frikandellen in....

en dat idee dat ie nooit paarden aan huis wil hebben, dat moet ie nog ff aanpassen!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:56

Die van mij had ook eerst niks met paarden. Maar nu zit hij zo'n 2 jaar in de paarden en is er ook helemaal weg van. Hij heeft ook al een paar keer op een paard gezeten, een keer op een paint en ook gedraafd. Helemaal trots en stoer natuurlijk. Gaat er daarna een vriendin op zitten:"Ja, linkervoet in de beugel, en ga er maar op zitten, ja meehobbelen in de draf, geef hem maar een schopje, van A naar B Knipoog" Echt grappig is dat. Hij kan al heel leuk commentaar geven, al klopt er soms geen bal van.Knipoog

Had ie laatst op een 3-jarige hengst gezeten een heel braaf ding: "Ja, ik heb een hele wilde hengst zadelmak gemaakt". Dikke gein Haha!

Hij rijdt me elke week naar les en heeft zelfs voor me geregeld dat we in de buurt een binnenbak kunnen gebruiken bij slecht weer!

Hij wil nu zelfs al een eigen paard hebben, natuurlijk een Appaloosa Haha!
Maar daar beginnen we eerst maar niet aan, want als het maar even koud is klaagt ie al steen en been en loop ik door de poep heen, daar moet hij niet aan denken..

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:04

Hahaha, mijn vriend en ik kunnen er samen ook wel wat van hoor Knipoog
Eerst ga ik een goede baan zoeken en dit voorjaar Fayette inrijden. Dan over een jaartje ofzo gaan we eens in Duitsland rond kijken voor een leuk huisje met (veel) weiland. Dan samenwonen natuurlijk. Huisje opknappen, stalletjes en weiland gereed maken. Flet over laten komen, dan wil ik er nog een Shetje bij (gezellie voor Flet). Roy gaat lekker in een schuur aan zijn oldtimertje knutselen en ik met de paardjes. Natuurlijk bij genoeg ruimte komt er nog een leuk en lief paardje voor Roy (yeah right Tong uitsteken) en tja 1 Tinker is ook maar zo kaal Haha! Dus of Fayette laten dekken door een knappe Tinkerhengst of een Tinkertje erbij kopen........ of allebei! Tong uitsteken Dit laatste heeft toch wel mijn voorkeur Knipoog Misschien nog een of twee pensionklantjes (dan hebben mijn vriendinnen en mijn lesgeverds een voorkeur Lachen ). Kleine paardenvrachtwagentje is ook mooi meegenomen.

*Zwijmel* ik zie maar daar echt al zitten Haha!
Maar laten we eerst maar eens beginnen met punt nr.1 van mijn lijstje: een goede baan vinden Haha!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:53

haha...
das toch mooi meegenomen of niet dan!
enne... hij zit er dan wel niet op maar hij vind het wel leuk allemaal, dat is wel duidelijk!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:06

He hallo
Mijn vriend heeft van de week voor het eerst echt in zijn eentje gepoetst(kan ik nu niet zelf dus hij moest wel), nou dat commentaar kojack werd eerst onder het solarium gezet commentaar van vriend: het is net alsof je in spanje bent lekker he ! Nou toen moest ie ko dus poetsen, ik ben echt zo'n tut poets met 5 borstels commentaar vriend: nog een borstel ? ik dacht dat ik al klaar was ! heb je niet een borstel die alles in 1 keer doet? nou hij is wel zacht genoeg hoor! nu ik stop ermee ! Haha!
Ach het is wel leuk hij heeft op het moment meer een band met kojack dan ik, hij is nu 2x per dag op stal en ik niet Huilen

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:28

kojack schreef:
Mijn vriend heeft van de week voor het eerst echt in zijn eentje gepoetst(

Nou ja alleen? Haha!
Was echt komisch om te horen:
Ook nog onder zijn buik hoor, en nu met die andere borstel....
en wat ik nog de mooiste vond: wat sta je raar Verward
Ja vind je het gek? die arme jongen past echt niet onder het solarium zoals jij, scheelt een paar centimeter Haha!
Maar wel lief hoor dat hij je nu zo helpt (heel zuinig op zijn).

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:47

Ja ik ben ook mega blij met hem !
Ik zou hem voor geen goud willen missen, en mijn paarden ook niet !
Ook vergeet ik nooit meer hoe we Sam in de trailer hebben gekregen, wij als paardenmensen hem lokken met wortels, nou Niels niet hoor die lach erom in een deuk! Even later tilde hij hem op en zette hem zo in de trailer ! Ja zegt ie zo kan het ook hoor ! Nou dan ben je dus 1,5 uur en een gebroken teen verder ! Lachen

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 16:34

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:54

ja, dat had ik al begrepen.... ze moeten alletwee nog groeien.
gelukkig is het meiske niet overbouwd... Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-03 06:10

.