lekker frisse paarden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

lekker frisse paarden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 10:11

Jemig ik had mijn handen vol gisteren. Ik kwam op stal en Mabel stond al te hinniken om eten maar ze moest eerst nog aan het werk....
De laatste keer na de vorst was ze ook zo fris dus ik deed maar een bitje in en een longeersingeltje met bijzet om.
Op weg naar de bak maakte ze zich al heel groot en keek druk om zich heen. Eenmaal in de bak dacht ze bleh werken daar heb ik geen zin in Tong uitsteken dus sjok sjok liep ze keuring haar rondjes dus ik dacht dat het mee viel.
Dus maar even op de andere hand.........
Toen begon het, ze brieste wild Extreme duivel en gooide haar benen de lucht in ze draafde zo geheven echt mooi ik kon er alleen maar van genieten Kwijl hup in galop sjees sjees weer in draf oh dat hoekje in eng brrr hup renuhhhhh!
Pfff nou ben ik moe dacht ze en viel steeds uit de galop maar zo zijn we niet getrouwd nog een paar rondjes en dan uitstappen.
Ze stapte lekker door en was nog erg gespannen maar eenmaal op stal kwam een diepe zucht en ze was weer mijn wollig knuffel paardje die nooit een stap verkeerd zet Lovers

Het zal wel aan het weer liggen want spica sloeg zowat de deur uit haar box toen het eten kwam, dat doet ze anders nooooit Schijnheilig

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:31

Bij ons op stal hadden ze ook allemaal turbo's aan!!!! Er stond al iemand een hete merrie te longeren die alleen maar uit haar dak bleef gaan. Dus ook maar gelongeerd ipv rijden. Helemaal gek was Pablo, en maar oefenen hoe hard die kon gaan. Uiteindelijk konden we ook nog wat werk verrichten, maar bij het kleinste geluidje ging die weer aan de kletter. Na mij was een merrie die ook race ijzers onder had.

Het zal inderdaad wel aan het weer hebben gelegen. Veel wind en de bak was weer goed dus durfde ze weer harder te gaan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:38

Aha, ik was dus niet de enige gisteren met een superhyper paard Verward. Omdat het zulk lekker weer was, heb ik hem op een rondje in de buitenbaan getracteerd, nou hij mij dus Haha!. Heel erg stout was ie niet, maar stout genoeg om er werk van te maken dat de kat in de boom klom en er weer uit, haha. De kat roetsjte ook heel erg op en neer hoor, reuze spannend natuurlijk. Vanavond gaan we maar even een beetje bokken denk ik (labtop mee), daar is ie wel eventjes aan toe .

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 10:40

Heeft Pablo zijn beste tijd op de volte ook verbetert? Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:41

Haha!
Ik heb gister niet gereden maar met name mijn hengst en Ozep waren behoorlijk mans met binnen zetten.
Ozep leek wel 1.80 met die nek erop.
Denk dus dat ik vandaag ook maar ga longeren Schijnheilig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:47

Is de grond bij jullie dan geen spinazieprut? Dus een ontzettend zachte en natte toplaag met daaronder een massieve ijsplaat? Bij ons wel, je kan nauwelijks op de been blijven of vooruit komen in je auto. Een van de laatste stiertjes ging ook plat op zijn smoeltje en heeft nu geschaafde knietjes . Stomme koeiekop ook Koe .

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:50

Ik was gisteravond ook erg blij dat ik er niet op zat. Het meisje dat aan het rijden was, was verbaasd dat een Haflinger zulke gekke sprongen kon maken. Met de vorst heeft ze wel in de paddock gestaan en wat gewandeld, maar niet echt gelopen, dus het was ook wel te verwachten.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:53

Ik had PAblo nog nooit zo snel zien draven. Uiteindelijk moest hetzelfde in de galop worden herhaald Lachen

Onze bak was gisteren goed. De ondergrond zal wel bevroren zijn, maar met die kunststofsnippers ging het verder goed.

Ben blij dat de paarden niet alleen bij ons zo maf waren...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 10:54

Wat geinig dat we niet de enige zijn Lachen

Onze bodem was wel heel zwaar maar geen ijslaag dus ze hadden grip genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 10:59

Onze buitenbaan was super, die is ook steeds goed geweest, behalve dat er een laagje sneeuw op heeft gelegen. De bevroren onderlaag ligt erg diep in deze baan.