Deze keer was het raak! blacky heeft me getrapt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Deze keer was het raak! blacky heeft me getrapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 14:41

Hij was al schrikachtig toen ik daar aan kwam enzo. Toen ging ik hem ff longeren.
Hij kwam recht op mij af.....echt sloeg met zijn voorbeen tegen mijn been aan. Ik durf hem nu niet meer te longeren eigelijk....al moet dat wel gebeuren.
Ik ben bang dat ie de volgende keer weer op me af komt en me dan nog harder raakt. Ik heb hem wel op zijn donder gegeven...maar of het echt hielp? Ik weet niet wat er met Blacky aan de hand is...het is iig heel erg vreemd. Wat moet ik doen? Verdrietig

Kiss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 15:41

Heel erg bedankt!! Hier kan ik wel wat mee.
Hij maakt een soort boogje om de longeerzweep heen en komt dan hard op me af zodat ik niet meer optijd iets kan doen.
Het deed nu niet veel pijn maar dat geeft niet. Pijn of geen pijn..het mag gewoon niet gebeuren.
De vorige keer probeerde hij het ook (heeft toen ook op bokt gestaan) maar heeft me net niet geraakt.
Hij heeft dit verder nog NOOIT gedaan. Iig niet tegen mij, normaal komt ie daarna bij mij staan om het zeg maar goed te maken. Deze keer bleef ie eigelijk boos

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 16:28

Ik sta meestal een beetje achter hem.
Het ligt er maar net aan welke kant hij op moet...meestal is dat linksom en heb ik longeertouw in me linkerhand en de longeerzweep in mijn rechterhand.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 16:46

Dat is misschien een goede tip!!!
Naja zeg...wat me vriend zegt: het blijven dieren dus ik vind dat je niet terug mag slaan.
Nou vind ik wel

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 16:53

Bedankt!!
Dat vind ik dus ook...ik laat me niet zomaar slaan..dier of geen dier!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 18:20

Renske20:
De grond is wel een klein beetje hard en heeft pas hoefbevangenheid gehad.
Maar das eigelijk al weer weg.

Als het morgen of overmorgen niet lukt is het wel fijn als je een keer kunt helpen.

Het is best moeilijk om niet bang tezijn. Het is gewoon heel anders als ik zijn wei in kom...net alsof ik bij een vreemde in de wei kom Scheve mond

runningkawa:
Met poetsen is Blacky heel rustig...ofja je mag niet bij zijn voorbeen komen want dan word ie boos Verward
Hij staat nooit in een stal...gewoon altijd in een wei (is niet me eigen pony).
Verder gaat er eigelijk nooit iemand mee naar hem toe....

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 16:15

Bedankt voor al jullie tips!!! Daar kan ik wel wat mee.
Maaruh...Blacky is idd niet groot nee...maar dat wil niet zeggen dat hij niet hard kan slaan.
Ik ben zelf ook niet groot...en dan word dat al gauw moeilijk. Eerst was ik wel de baas over hem...maar nu begint het anders te worden.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anjali, Annienke, anoushka, BranwenGC, Iris94, Mark0919 en 36 bezoekers