derwish of demolition

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:20

dit heeft ik weer. Of beter gezegd: mijn paard. Mij paard kan natuurlijk niet normaal in het land staan, hij moet natuurlijk een ijzer afslaan. En als mijn paard een ijzer afslaat, dan is natuurlijk niet gewoon het ijzer eraf, dan neemt ie z'n halve hoefwand mee. Maar: mijn paard is een bikkel, dus die huppelt vrolijk verder, maar bedenkt na een aantal dagen dat dat toch niet zo prettig wandelt. Net nu ik een mini-boktmeeting met Rieja ga hebben. Frusty Dus nu krijgt ie een opvulling van kunsthars en weet ik niet wat. Da's dúúúr ook nog! Boos!

Nou ja, als ze maar gelukkig zijn...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:23

pff die van jou weet wat slopen is!
en wat geld is
en niet wat een boktmeeting is haha

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:20

Ook lekker. Bij ons op de manege loopt een Shet die ook een stuk uit z'n hoefwand had. Dat hadden ze opgelost met een tussenstuk met een schroef (???), heel vaag.

Meeting met Rieja, morgen toch? Veel plezier!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 23:35

Dat ging dus niet door karin, ivm dat rare beest van lotje wat zo nodig z'n ijzertje af moest trappen. Frusty
'k Baal wel, 't paste net zo mooi nu....maargoed, niemand die er iets aan kan doen, en de meeting wordt gewoon verschoven!
'wat in het vat zit, verzuurt niet' moeten we maar denken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 16:22

Hij is overigens prachtig gerepareerd vanmiddag, echt een meesterwerkje van mijn hoefsmid. Hij staat nu met z'n voorhoeven compleet ingetapet en mag vandaag niets meer doen, maar morgen loopt ie weer als vanouds hopelijk.