eindelijk nieuwe smid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

eindelijk nieuwe smid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 11:22

omdat wij in december verhuisd zijn met de pony,s moesten wij opzoek naar een nieuwe smid.onze eigen smid verhuisde niet mee,was buiten zijn regio dus was het zoeken geblazen na 10 jaar.gevraagd op bokt of iemand een smid wist in schipluiden kregen een paar tips hebben ook contact gezocht met een paar hoefsmids maar zaten vol .nu eindelijk een nieuwe gevonden Jerry uit den haag weet nietveel van hem schijnt wel veel geduldt te hebben met paarden hy komt om 1 uur vanmiddag dus ben benieuwd. komt iemaand deze naam bekent voor en weet meer over hem zo zie je maar een smid is goud waard baal nog steeds dat onze smid niet mee ging. Verward Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:15

Succes met je nieuwe simd, ik hoop dat het iets is.
Is het voor jou niet mogelijk om eens in de 7 weken naar je smid toe te komen?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 12:19

Succes met je nieuwe smid. Ik ben blij dat ik er eentje heb hier. Maar idd de meeste zitten vol.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 09:59

de smid is geweest erg aardig goed werk geleverd en wil blijven komen mijn dag kon niet meer stuk wat een opluchting.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:28

bol schreef:
de smid is geweest erg aardig goed werk geleverd en wil blijven komen mijn dag kon niet meer stuk wat een opluchting.


gelukkig maar!! Haha!