Pennymeisje van 30 heeft verzorgpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Pennymeisje van 30 heeft verzorgpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 11:16

Ja hoor, echt waar, ik heb een verzorgpaard!
Merrie 1 is hoogzwanger en wil alleen nog maar heel hard rennen op rechte stukken, merrie 2 heeft rugblessure gehad en moet binnenkort weer voor controle en eventueel herbehandeling naar Greet de Jonge. [naam verwijderd] zit zonder rijpaard.....

Jongen op de vereniging heeft paard te veel om te rijden. Wil zich gaan concentreren op jong Fries beestje en heeft het ook erg druk met school en stages. Warmbloed schiet er al vaak bij in en dus staat warmbloed te koop.

Welnu, we hebben elkaar gevonden en nu mag ik op de warmbloed rijden tot ie verkocht wordt. Gisteravond ben ik er langs gegaan om even kennis te maken met de familie van de jongeman, zijn paarden en de verdere omstandigheden.
Ik voelde me net zo'n pennymeisje dat schooide om een ritje Haha! .

Ik mag rijden op een donkerbruine ruin van een jaar of 9, M dressuur en Mspringen. Maar bij het opstijgen soms ook de M van Moeilijk... Knipoog Djally, zo heet het paard, moet verder wel braaf zijn, maar soms een tikkie pittig....
Nou we zien het wel, ik vind het allang best dat ik weer wat te rijden heb! Gaat reuze goed komen!

Leuk he, wie had nu ooit nog gedacht dat ik, met 2 eigen paarden achter huis, weer op zoek zou zijn naar een verzorgpaard...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:22

Met ingang van het nieuwe jaar is het nu officeel Galop-meisje ipv Penny-meisje hoor! *LOL*

Maar leuk hoor!
Heb je toch nog wat te rijden,
hopenlijk is Neve weer helemaal goed tegen de tijd dat dit paardje verkocht is.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 13:33

Ja zo weet je nooit hoe het loopt he Haha!
Ik heb ook nog steeds verzorgpaarden hoor al was ik vroeger tevreden als ik ze mocht poetsen tegen woordig wil ik er voor betaald krijgen Lachen
veel plezier met Djally! krijgen we snel foto's te zien?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 17:32

Gefeliciteerd!
Veel succes met je nieuwe verzorgpaard! Haha!
Enne, ik wil ook wel foto's zien hoor!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:41

ha ha,vroeg me al af rare titel!nou ja als je er zolang mee geheolpen bent,lekker doen!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:45

Wat leuk!!! Raar gevoel is dat he... bijna weer als vroeger na het lessen vragen of je een paard mocht uitstappen!

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:47

Klinkt als een superpaardje, heb jij even geluk. Hopelijk voor jou duurt het nog heeeeeeeeel lang voordat ze verkocht wordt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:14

och, als je zo iedere keer andere paarden moet rijden zul je er zeker geen mindere ruiter van worden en heel wat beter rijden dan menig pennymeisje! Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:52

Geweldig toch! Zelfs nu ik m'n 'eiges' heb heb ik d'r nog een stal voor paardje d'r bij om te verzorgen.

Veel suc6.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:26

leuk zeg!
altjd leuk om weer eens wat "anders"te rijden, niet waar?
veel succes met djally

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:35

Hehe ik zit ook in zon situatie, ben ook op zoek naar een bijrijdpaard, mijn paard is ook niet orde en al twee keer behandeld bij rodinde. Tis te hopen dat ie er boven op maar tot die tijd zoek ik ook een" verzorgpaard"
Succes met die van jou!

smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 10:05

hee Galop meisje, wat leuk je kunt in ieder geval nog wat van een ander paard opsteken hoe gaat het eigenlijk met Neve?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 23:15

Dees en Djally...ja dat klinkt wel.
Ik vind het wel erg grappig dat jij een bijrijdpaard hebt...zelf 2 toppers achter het huis en dan toch nog moeten uitwijken tijdelijk naar een ander paard...Ah joh, des te meer waardeer je je 2 eigen paarden straks weer!
Inderdaad, hoe is het nu met Neve?
En gaan we nog foto's zien van Djally? Of mag hij heel misschien zelfs mee op boktritten?