wedstrijd vandaag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-01 19:44

Hoi,

vanmorgen al vroeg naar de manege want deze wedstrijd organiseerde ik. 's Middags mocht ik starten maar omdat het allemaal erg uirgelopen was en ik een hoop moest doen was ik veel te laat. Ik kwam d elosrijring binnen en toen was er maar een voor mij. Wel jammer want Britt kan zich erg druk maken.

Eenmaal in de bak was ze erg aan het hinniken. 's morgens had ze al gelopen bij Pim (eigenaar) in de klasse F3 ze peerde hem steeds door de bak dus ik zag me al vliegen. Ze begon meteen te hinniken maar bleef verder vrij rustig. Mijn proefje verliep ook best kalm. Ze is een of twee keer weggesprongen maar dat was zo weer onder controle. En ik was een keer veel te aat uit de galop. Moest tussen B en M en ze was net na C uit de galop. lastig want bij moesten we alweer uitstrekken. Geeft niet! ik heb best plezier gehad.

En uiteindelijk nog tweede geworden ook met een vet winstpunt. Bij 210 krijg je namelijk een WP en ik had 222.

je ziet het komt allemaal best goed met Britt

groetjes heike

p.s Kim jij had vandaag toch ook wedstrijd? hoe ging het? (heb de rest nog niet gelezen dus als het erbij staat..sorry)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-01 20:24

hier sneeuwt het nu ook. Ik dacht dat het morgen ging dooien?

nou ja ik vind het wel leuk. Zoveel is hier nog niet gevallen.

heike

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-01 22:28

hoi,

ja die pim. Heb je hem bij de foto's gezien van ponykampen.(www.deNieuweArk.nl) het is al echt een hele kerel.

Pim rijdt gewoon te weinig nu. Weinig tijd dan krijg je dat. Wel jammer want Britt is het echt wel waard.

heike

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-01 22:23

Dit waren ook fnrs wedstrijden. Ik heb met Britt de F5 meegedaan. Ik zelf ben eigenlijk F7 maar dat was met julius. Britt is nog erg jong en daarom was ik F5. Pim deed ook me met Britt maar die deed nog F4 mee.

Ik had trouwens 222 punten. Genoeg voor een PP dus!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 18:01

yep betekend een promotie punt

Die F proeven zijn erg eerlijk. Gewoon een rustige opbouw. Bij de F3 moet je galopperen en bij de F4 pas een volte. Bij de F7 al iets meer doorzitten en zo steeds moeilijker. Bij de F12 moet je al wijken en schouderbinnenwaarts.

Ook in galop over de diagonaal van hand veranderen en op de diagonaal vier passen arbeidsdraf en dan aanspringen in de andere galop.

De juru kijkt ook heel erg naar de ruiter. Je krijgt een punt voor handhouding, beenligging, beenhulpen, teugelhulpen, effect van de hulpen etc. best heel goed dus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Dartel, laura22, MairiMacBran, sterregoud, su72, SunnyHorse, xTammyy en 77 bezoekers