wow.. superpaard!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 13:13

vandaag heb ik smorgens weer op expensive gereden. en vrolijk en goed dat ie doorliep, maar ik wou aan de teugel en hij ging niet, ik toen zo: "EXPENSIVE! KOM" en ja hoor daar ging ie... maar een paar minuutjes, later ik dacht zo ja nu zal ie het wel niet meer doen omdat er nu een andere pony in de bak is, ik gewoon kneepjes geven enzo heel losjes en daar ging ie me toch omlaag wow, ik helemaal trots Schijnheilig en daar zat ik op me paardje aan de teugel, helemaal happy. van oe kijk kijk zo zat ik toen ging ik in draf aan de teugel en toen ging in doorzitten, pff zag er een beetje verwaand uit. nou ja hoort erbij he maar oohoooh wat was ik blij maar in de galop heb ik nog niet geprobeerd, er zijn nog meer kansen. maar ben zo blij. dat meisje wat op de pony reed keek echt wel zo van "UH?"
haha was wel lachen. ik krijg wel zelfvertrouwen van mijn lievelingetje echt een superpaard!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 13:17

weet je wat ik niet snap? de laatste tijd komen er 0,0 reacties op mijn berichtjes ecgt Boos! joh.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:37

goed joh!! Het geeft je echt een supergevoel wanneer je paard echt perfect onder je loopt (ik ken het gevoel *LOL* )

En ik reageer gewoon op alles hoor! Ik denk aan je Schijnheilig

xxx soraya

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 16:46

heb je eindelijk het gevoel waar je het voor doet.
als ze niet mee werkt denk je ook hallo waar ben ik eigenlijk voor bezig toch?

nee snap het ook niet waarom er niemand op reageerd
imk ben heel happy voor je dat het goed gaat
hoop dat ik over een tijdje ook weer normaal op magnifiek kan rijden .... kan nu ef niet door me ribben en rug

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 17:26

ah wat vervelend zeg dat je niet op je paard kan rijden normaal. en ja ik ben nogal happy en echt heel Cool dat jullie gereageerd hebben!