Zo sta je aan de kant te kijken, zo spring je rond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Zo sta je aan de kant te kijken, zo spring je rond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-03 23:20

hihi, vanavond was het grappig!
Zo sta je aan de kant van de bak al koukleumend naar je zus haar les te kijken en zo spring je rond op een vrolijke Berber *LOL*

Mijn zus heeft 's avonds altijd les en ik ga mee als supporter. Het is een gezelligheidsles met een klein beetje leerzame stof (niet te veel hoor Knipoog )
Sommige dingen vind ze nogal eng en juist deze avond gingen ze springen.

Na wat rare sprongen en draaien van Berbers kant, haakte zus-lief af. Ze sprongen ook al wel 10 cm hoog *LOL* Berber vond het machtig mooi, maar snapte geen jota van dat afzetten en afstand inschatten Haha!

Was bijzonder leuk, want toen kon ik mooi even mijn lef testen. Die ligt niet zo hoog, maar deze hindernissen ook niet!
Dus, capje op, zweepje mee en spingen maar! En een lol dat dat paard had, echt heel grappig. Die stijve Berber ging als een speer.
Ik denk dat we een hindernisje van tussen de 30 en de 40 cm hadden ofzo, maar we gingen huizenhoog of mijlenver, maar net hoe ze de afstand schatte.
Ik kan helemaal niet springen, laat staan inschatten en bepalen wanneer de afzet moet komen, maar we hebben veel lol gehad.

En wie lol heeft zal pijn leiden (hoe ging dat spreekwoord ook al weer Knipoog ) want ik had een spijkerbroek aan Verdrietig

Nu Isolda nog mee zien te krijgen naar de manege, dan kunnen we met Isoldaatje ook eens wat sprongetjes proberen!



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 00:12

Wie weet...
Alhoewel..... Grote kans van niet! Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 14:32

Nimber schreef:
wahhaaaa ik zie het al helemaal voor me.
wel leuk dat je zo'n lol hebt gehad maare krijgen we nu hier van die ranzige details als ik kreeg in november toen we teveel hadden gereden Haha!


Nee hoor, deze details zijn minder ranzig *LOL*
Nu heb ik alleen maar een beetje rode kuiten, toen had ik heel iets anders Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, DemiSisa, Elegance_, Fly_high, IASCrawler, Iris_Casper, MyWishMax, Pantykous, SusanH, Umeo, Urbiezira, Vagabondo, xRooss en 99 bezoekers