Pie als alternatieve geneeswijze....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-01 19:14

Haha, je raadt het nooit: ik was vandaag ronduit negatief en depri. Vanmorgen vroeg begon het al: omdat ik eigenlijk vrijwilliger ben en geen 'employer', doen mijn twee collega's wel een cursus schrijven en ik dus niet....want ja ik werk er toch maar twee ochtenden in de week (hoewel ik zeker acht weken per jaar extra bijspring omdat er iemand ziek/op vakantie is). En dus hoefde de radio-omroep geen kosten uit te geven voor een cursus voor mij. Ik was niet belangrijk genoeg. Maar ja, aan de andere kant hadden ze ook wel gelijk. Ik werd echter door mijn collega's er op gewezen dat ik wel degelijk nodig was daar, dat ze echt niet zonder mij konden, ook al voelde ik me ineens wel zo nutteloos. Lieve collega's he.
Toen ik naar Pie ging, ging ik eerst even naar de manege en wat bleek: staan Jolanda en Hetty daar hun paarden op te zadelen, klaar om een buitenrit te gaan maken. Ze hadden best even mij kunnen bellen op mijn portable, doen ze altijd, ik ga altijd zoveel mogelijk met hen rijden. Maar dan had er wel iemand van te voren met mij en Pie mee moeten fietsen en dat is lastig. Dus ik dacht: ze zullen het wel te lastig hebben gevonden om eerst nog mij met Pie op te halen, ze wilden zonder mij... Maar volgens hen was het echt op het laatste nippertje dat de buitenrit geregeld was, en konden ze toen niet meer mij inschakelen, dat zou te lang duren. Tja. Ik toverde een lachje tevoorschijn en zei dat het niet erg was. Dus ik naar Pie en ik had een depri-smoelwerk van hier tot overmorgen. Pie zal wel gedacht hebben: "Is je make-up eraf gesmolten?" Toen ik de stallen klaar had dwong ik mijzelf om niet even Pie los te longeren, maar inderdaad netjes te poetsen en te gaan rijden. Hij was errug lief! Ik kreeg zowaar een goed humeur van hem! Hij werd een alternatief genezer haha. En hoewel hij wat lui was omdat de bak erg zwaar was, kon ik juist daardoor wat anders uitproberen. Namelijk: de bakomheinig zijn ijzeren palen, verticaal en horizontaal. Dus niet lekker als je van je paard valt... Ik wilde dan ook vanwege mijn redelijk slechte zit ook nooit in galop zonder beugels wanneer er niemand in de buurt was. Stel dat ik zou vallen, op die omheining, blabla. Ik verloor wel eens mijn beugels, dat was ook geen ramp want ik vond ze ooit wel terug haha, maar toch...bewust deed ik ze niet uit in de galop. Maar Pie was zo lief en we galoppeerden lekker en ik gooi ineens zo mijn beugels uit. Ja. Echt. En ik vond het zo leuk dat ik ze uit liet en even later weer aangaloppeerde, en genieten joh! Prachtig weer en een lief beest, ik snap niet waarom ik dan zo negatief moet denken. Ik hou van de wereld en de wereld houdt van mij! Help me dat vooral onthouden als ik weer van die depri-neigingen heb, grijnz..... En oh ja, van dit forum hou ik ook! Groetjes van Dorine met een weer glunderend smoelwerk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 19:50

ach dorine als je ooit echt is superhard depri bent bel jij mij maar op en dan maak ik "pie" op grootmoeders wijze hahha

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-01 22:46

Thanks PJ, zal echt zijn om te smullen! Tja, wat paarden wel niet met je humeur kunnen doen...onvoorstelbaar! Groetjes, Dorine.