Dit lijkt gewoon niet echt ! Ik ben zo blij !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Dit lijkt gewoon niet echt ! Ik ben zo blij !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 14:15

Ik heb jullie weleens verteld over die Nederlander die hier een paar huizen verder woont met koeien , geiten, en die 2 Argentijnse doggen die ons vorig jaar met de paarden aanvielen. hij woont in een soort kasteeltje. Wel ik ging net sweety en candy voeren stopt hij plots aan de wei. kan jij iets doen met 8 goede balen hooi vroeg hij? Je krijgt ze gratis en als het lukt breng ik ze vanavond langs. Ja prima dat kan ik altijd wel gebruiken. maar heb je die niet nodig voor je beesten. nee die heb ik allemaal verkocht alles weg. ik had er geen tijd meer voor en dan is het zonde voor de beesten. Daarmee zeg ik heb je het al gehoord van mijn wei? Ja ik zag paaltjes staan dus ik denk dat je die kwijt bent? Ja zei ik en ik weet echt nog niet waarheen. Nou das toch geen probleem! Ik heb nog weien in As daar mogen ze altjd op. ik was al heel blij. Maar zeg ik ik heb nu nog geen rijbewijs of trailer maar tegen die tijd wel hoop ik. nou das toch ook geen pronbleem hier mag je ze ook zetten ik heb toch niks meer. Waattt!! Ik kon mijn oren niet geloven. Het is nog dichter bij mijn huis. Het is wel geen wei maar een groot stuk omheind bos maar evengoed. Met groote stalle. Wie weet mag ik die dan ook gebruiken. Jee dit lijkt gewoon niet echt ik ben zoooo blij!! Ik ga waarschijnlijk binnenkort nog eens met hem praten of de paarden er deze winter al op mogen lekker in die stallen en dan kan de oude wei goed groeien tegen de zomer. Want normaal heb ik die wei toch nog 3 jaar. Maar dan kan ik die telekens laten rusten in de winter. Het zonnetje schijnt weer in mijn leven Joepii wat ben ik gelukkig!!
Groetjes quinzy XXX
hoefjes sweety (_)(_)

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:20

Zo zie je maar dat mensen heel anders kunnen zijn dan ze op het eerste moment lijken. Wat een geluk en heel veel succes met je nieuwe wei.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:26

Nou, dat is nog eens boffen, zeg. Dat gebeurt niet zomaar iedereen dat ie gratis 8 balen hooi krijgt en ook nog eens een heleboel weiland!

Natuurlijk is het wel aan te raden om er goede afspraken over te maken (wil hij er geld voor, en hoeveel etc.), maar als dat lukt heb je het mooi voor elkaar.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:36

En jij was bang dat je binnen drie jaar geen ander plekje kon vinden? Nu heb je een plek binnen drie weken Knipoog

Maak inderdaad wel goede afspraken inclusief een redelijke opzegtermijn zodat je niet van de een op de andere dag van de wei kan worden gezet mocht er iets mis gaan.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:30

hey dat is goed nieuws!!!!
veel succes met die nieuwe wei!!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:43

Haha.. zo zie je maar, Nederlanders zijn soms zo gek nog niet...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:48

Best handig! Grote kans dat die man er nog blij mee is ook dat er toch nog wat beestjes staan! Hoop voor je dat je die stallen ook mag gebruiken!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:15

He. zo zie je maar weer. Je weet nooit waar je tegen aan loopt. Hartstikke fijn voor jullie.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:29

Haha! Haha! Wat goeeeed!!! Dit zou echt heel erg mooi zijn, duim duim duim!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:31

wauw wat ontzettend gaaf joh, echt super!!! Fijn dicht bij huis Lachen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:07

Wat ontzettend goed zeg!!!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 22:31

'Wie op zijn geluk vertrouwd die vind een lusthof in het woud!' ( beginregel van een gedicht van Rudy Kousbroek)

Vervang lusthof door tinker want dat zijn synoniemen! Pling

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:06

Heyyy

Tof om te horen... toch nog dat geluk bij een ongeluk Knipoog
Nederlander van een paar huizen verder

Veel succes nog met de/het nieuwe wei/bos

greetz...