Bevroren bak en ik kan in een binnenbak rijden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:53

Jura, jammer dat de bak niet te rijden is, maar gelukkig kan je uitwijken naar een binnenbak. Als het goed is gaat het eind van de week wel weer dooien.
De vorige winters week ik ook vaak uit naar een binnenbak. Het is dan heerlijk rijden, maar ik vond het toch wel veel extra werk. Vooral als je meerdere paarden wilt rijden wordt het wel lastig.
Gelukkig houdt onze buitenbak het deze winter erg goed, we hebben hem ook net voordat de echte winter begon goed onder handen genomen.
En wat Jura en Unifer ook zeggen; ik heb ook veel liever mijn eigen stal hoor, ik zou niet met je willen ruilen hoor KingMarco, alleen op dat bos ben ik wel een beetje jaloers Knipoog .


Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 13:32

Lovely schreef:
Verder is die luxe wel prettig, geen gesleep met water, geen gladheid op het terrein, er wordt goed gestrooid enzovoort. Mijn paard heeft een eigen stuk land voor 's zomers, dat is wel erg prettig.


Je kan het net zo luxe maken als je zelf wilt Haha! , ik hoef ook niet te slepen met water en heb ook geen last van gladheid; gewoon zelf wat zout strooien Knipoog

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:25

Von schreef:
Grappig om te lezen dat iedereen een andere mening heeft over de manier van stallen Haha!


Ja, wel opvallend Knipoog . Toch wel apart dat jij toch liever op een pensionstal staat dan aan huis. Maar als je nooit goed in de winter in je buitenbak kan rijden dan wordt het ook wel een ander verhaal. Onze bak is bijna de hele winter wel goed te rijden, dus dat is geen probleem.
En jij hebt het ook wel getroffen met je pensionstal als ik het zo lees. Ik heb zo vaak anders gezien; dan kan je alleen maar op bepaalde uren in de bak en voor de rest is hij bezet en daarnaast vaak slechte weidegang.
Ik begrijp best dat het bij veel mensen moeilijker is om de paarden aan huis te hebben, omdat je bijv. fulltime werkt en er verder geen toezicht is. Ik heb het geluk dat er eigenlijk wel de hele dag iemand aanwezig is.
Ik blijf erbij: paarden aan huis is het heerlijkste wat er is, zoveel voordelen, ik kan eigenlijk geen nadeel bedenken Haha! !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers