ik heb vandaag les gehad van mijn zus...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

ik heb vandaag les gehad van mijn zus...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 17:31

dit is voor het eerst dat het goed ging dat mijn zus mij les gaf Haha! normaal zijn we nooit zo lief voor elkaar Schijnheilig

ik was aan het rijden en sy is de laatste tijd rechtsom best lastig dan loopt ze recht op het hek af en rent ze linksom weg , dat deed ze vandaag dus ook weer toen ging merilyn mij helpen.
in het begin ging het echt niet dus was ze er zelf weer even opgestapt toen moest ze zelf ook even worstelen maar na 5 á 10 min liep ze goed en toen was het weer mijn beurt.
bij mij probeerde ze dus ook weer om er onder uit te komen maar dat ging na 5 á 10 min ook goed. ik ben eigenlijk altijd te langzaam voordat ik het doorheb is ze weer onder me vandaan ik ben eigenlijk niet snel genoeg maar vandaag ging dat echt goed! ik was eindelijk optijd met been geven en spelen.
ze liep echt lekker ze liep bij mij bijna hetzelfde zoals ze bij merilyn (foto's in mijn profiel) loopt.

ik ben weer helemaal trots op mijn meisje het gaat echt goed de laatste tijd mijn Super Sya...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 17:55

hey dat is dan niet slecht he zo'n zus Haha!
Mijn zusje haat paarden Hinke heeft ze zelfs nog nooit gezien en orbaldo volgens mij weet ze geen eens welke kleur die heeft.
Lodewijk heeft ze wel gezien maar nog steeds niet geaaid wel jammer vroeger wilde ik altijd graag met haar gaan rijden

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 19:09

Fijn dat nu beter gaat,zeg!
Ik geef mijn zusje ook altijd les.
Eerst reed ze nooit op Rinkja,omdat ze te moeilijk was,maar ze moet het toch een keer leren,dan kan zij Rink straks ook een dag in de week rijden.
Zij reed eerst 'manege',met de handen dus,en nu leert ze freestyle,
en het gaat al heel goed.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 21:00

tja mijn zus en ik konden (en kunnen nog steeds) niet zo heel goed met elkaar opschieten.
dus ik ben echt super blij dat het zo goed gaat.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:06

Wij kunnen prima op elkaar schieten Haha!

Nee ik stond verbaasd in die bak. NIET 1X : ík kan het niet' of 'ze doet het niet' of 'ík ben moe' etc. Ze hield der mond en deed wat ik zei dus liep die pony goed. Haha!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:41

Merilyn schreef:
Ze hield der mond en deed wat ik zei dus liep die pony goed. Haha!

hmmm, waarom komt dit mij erg bekend voor?? Haha! Schijnheilig