Gereden op Karan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Gereden op Karan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 21:19

Vandaag zou ik wat meer gaan rijden. Maar ja schijtdoos dat ik ben, heb ik eerst Amina erop laten rijden. Kijken wat hij zou doen zo in de bak.

We hebben niet eerst gelongeerd want eigenlijk was hij al heel rustig op de poetsplaat. Dus opgezadeld en Amina erop.

Hij was dus echt superbraaf. Een keer schrok hij omdat er mensen binnenkwamen door een deur. Maar hij sprong niet weg of niets. Stond alleen stil en kijken maar en toen liep meneer weer meteen netjes door.

Hij zoekt je hand echt op tijdens het rijden en hij schuimde wat. Dus toen ik erop. Heel braaf(stond alleen niet stil tijdens het opstijgen) maar ja. Stukje gedraafd en toen moest ik alweer gaan uitstappen want er zou een priveles zijn in de grote bak.

Dus ik hem lekker uitgestapt. Onder een zweetdek gezet. En na een uurtje met nog een deken op de wei in. Lekker in de sneeuw. Hij heeft alle plassen waar ijs op zat gekraakt. Vond ie volgens mij wel grappig.

he wat ben ik toch superblij met dit paardje!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:21

Ik ben zo blij dat jij een leuk paardje hebt gevonden!!!!

En prachtig toch dat hij zo lief is voor jou!! Ik heb ook altijd liever dat een paard even staat te trillen of een beetje opzij springt dan eentje die er tussenuit peert en als een kip (paard in dit geval dan) zonder kop gaat rennen.

Dit gaat helemaal goed komen jullie twee!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:25

Dus hij was hartstikke braaf, goed zeg! Moet je nagaan, zijn eerste keer met een vreemd iemand op zijn rug in een vreemde bak. Dat zegt wel wat over zijn karakter. Wens jullie heel veel plezier samen, maar gaat vast en zeker lukken.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 21:26

Oh ja hij is vandaag ook onderzocht door een Fysio. Hij heeft op wat plekken gedrukt enzo. Sommige plekken (bij de flanken) kon hij niet zo waarderen. Begon ie naar me te happen. Maar verder op de rug enzo was hij niet gevoelig. dat hij bij de flanken gevoelig was betekende niet veel volgens hem want hij reageerde er niet echt op. Hij zei dat het gewoon een paardje was dat niet met zich liet sollen. En dat ie daarom hapte. Maar toch dat mag ie niet van mij en hij heeft dus wat tikken gekregen.

Verder heeft ie hem laten draven op het harde en laten stappen. Er was niets mis met mijn paardje volgens hem. dat had ik ook niet gedacht maar het is altijd fijn om te horen.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:35

Fijn dat je hebt gereden op hem. Ik weet dat hij nu tenminste in goede handen is. Heb je eigenlijk al meer foto's?
Mijn kennis zei overigens ook al dat hij vrij braaf is. Ik hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan tussen jullie. Nog veel plezier met hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:57

Hee, dat klinkt als een goed begin Lachen. Houden zo, dan komt het allemaal vanzelf naar je toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:19

Super!!!!!
Wat fijn dat hij braaf is.
Dan kan jullie vertrouwen helemaal naar elkaar toegroeien en veel plezier aan elkaar beleven.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:27

Cool, fijn dat hij zo braaf is. Dat geeft ook weer wat vertrouwen he Haha!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:43

Fijn voor je Heike. Ik hoop dat je van Karan net zoveel plezier gaat krijgen als van Julius destijds.

En bang zijn is niet erg hoor, zeker niet na wat jij hebt meegemaakt. Laat je niet (door jezelf Knipoog ) opjagen, ook als hij je na een paar weekjes misschien nog wel gaat uitproberen.

Voor je het weet galoppeer jij weer door de Brabantse bossen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:52

Heej lekker joh dus de volgende keer ga je er gelijk zelf op Lachen Echt fijn dat ie zo braaf is, geeft jou lekker veel vertrouwen in hem. Super hoor!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:26

heey goed zeg.Gelukkig was hij meteen heel braaf dat schept toch weer wat extra vertrouwen voor de volgende keer toch?
veel plezier!

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 00:28

*LOL* Helemaal blij met je nieuwe vent. Vast als ik dat zo lees. En wel fijn dat het geen schrikkerig dier is. Mijn cob blijft ook stil staan als ze sxhrikt maar rent gelukkig niet weg. Dat vind ik zo fijn aan d'r. Gaat vast lukken tussen jullie. Maar hij zal vast nog wel het een en ander uitproberen maar hij houd het vast netjes. Heb je nog leuke foto's? Ben wel erg nieuwsgierig hoor ( de andere foto's gezien maar ik ben altijd in voor meer) Veel plezier met karan. *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 10:36

Wat goed Heike! Jouw tijd komt nog wel, dat zul je zien!