glunder glunder ... :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

glunder glunder ... :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 20:51

Sinds kort staat er bij ons op stal ook een jong meisje met haar pony. Het meisje is vrij onzeker in haar rijden en dat zie je ook.
Ze vraagt ons ook om advies wat ze moet doen en dergelijke. Je had haar gezichtje moeten zien dat wij vroeger ook zo reden als zij. Echt zo van:"ben ik dan echt niet de enige die het zo moeilijk vind en vind dat ik het niet kan?'.
Ze was helemaal opgelucht. Toen ik vertelde dat ik sommige dingetjes bij haar pony zag die Laiser vroeger ook probeerde, en wat ik dan doe op zo'n moment. Ging ze het meteen proberen. En het werkte. "Kijk hij doet het!" riep ze opeens. Ze was helemaal blij. Je zag dat ze heel blij was om te horen dat ze niet de enige was met zo'n probleem.

Later kwam haar moeder en zei tegen mij: "Jouw paard kan wel heel mooi lopen zeg!"
En toen was het mijn moment om te glunderen. Zo'n complimentje gaat er altijd wel in Cool .

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:12

Ja dat is echt leuk, je help ze er gigantisch mee goed dat je haar helpte doen veel mensen nu niet meer. Heerlijk om ze dan helemaal blij te maken Party!!
En je word er zelf ook gelijk blij van zo zie je dat nu ook maar weer! Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 22:24

Leuk....! Vind zulke enthousiastelingen altijd geweldig! Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132050
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:20

Leuk dat het zo kan !
Je hoort tegenwoordig zo vaak over jaloezie en afgunst, dan is het toch fijn als je elkaar kunt helpen.
En dat je dan ook nog zo'n leuk compliment krijgt (terecht overigens !) is helemaal geweldig !

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:22

Volgens mij hebben jullie best leuke mensen op stal. Tenminste, die indruk kreeg ik wel toen ik laatst bij jullie was. Dan zijn dit soort dingen altijd erg fijn om te horen, je kunt er dan toch best van op aan dat het ook gemeend is. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:05

Leuk als het zo gaat. Zo'n meisje loopt bij ons op stal ook rond, je had haar moeten zien glimmen toen ze op mijn paard mocht rijden *LOL*, helemaal geweldig. Makkelijk he, om zo'n meisje blij te maken.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 13:37

Klopt we hebben ook leuke mensen op stal. Ook als we tegen elkaar moeten rijden op wedstrijden helpen we elkaar gewoon om te zorgen dat het paard nog beter gaat lopen. (Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet meer als normaal...)
Ook maakt het niet uit wat voor niveau je rijd, iedereen helpt elkaar. Als ik bij een amazone die véél hoger rijd dan ik zie bijvoorbeeld een keer dat iets niet helemaal lekker gaat, vraag ik ook of ik dat nou goed heb gezien en hoe dat dat ongelost kan worden. Natuurlijk niet altijd, maar wel als ik weet dat die persoon tijd en zin heeft om dat uit te leggen.

Ik heb ook op maneges gereden voor ik Laiser had en daar was zo vaak van dat gezeur onderling en er waren dan mensen die het prachtig vonden als een paard niet liep bij de eigenaar. Als bij ons iemand naar je rijden kijkt of naar de les, gebeurt dat op een gemoedelijke wijze en krijg je na afloop bij voorbeeld nog even een complimentje of steken ze je een hart onder de riem als het niet bepaald super ging. En dat vind ik toch wel heel belangrijk. Je kunt elkaar zo veel verder helpen.

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 13:51

ja, zo hoort het ook!!! het is fijn dat zoiets nog bestaat!!
Als het zo op alle stallen en maneges zal zijn, dan was
het veel plezieriger. Het lijkt me ook niet leuk om een paardje
op een manege te hebben waar iedereen elkaar probeert
aftezeiken en jaloers is, dan zoek ik wel wat anders!!!!
Leuk dat het ook zo kan Haha! !!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 14:06

Leuk is dat zeg! Fijn als je iemand helpen kan.
Bij ons dwarrelde ook regelmatig een meisje rond, had zelf ook een pony, maar ze vond het altijd prachtig om te kijken hoe wij aan het rijden waren. Op een gegeven moment haar eens laten rijden, week erna kwam ik haar moeder in de supermarkt tegen, en zei dat ze niets anders heeft gedaan dan de hele week gestraald, zo blij was ze dat ze even op mijn paard mocht rijden. Zo leuk om iemand een plezier te doen! Party!!

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 15:42

harstikke leuk!!! Lachen Lachen

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:51

Ja leuk is dat,van die 'kleintjes' die helemaal tegen je opkijken en waarvan je het grote voorbeeld bent.

Heb zelf ook zo'n meisje,ze neemt alles van me aan.

Toen ik stage liep kwamen er veel klanten langs(zat een winkel bij)
ook van die meisjes die bv een cap moesten kopen voor hun eerste rijles ofzo.
Als ik dan aan het rijden was gingen ze altijd bij de bak staan kijken en dan stonden die kleine meisjes met hun mammie's met open mond te kijken:Ohhhh mama kijk,dat meisje kan goed paardrijden!Yes,weer een puntje erbij! Knipoog
(blij dat kleine beginners niet zien dat het niet voor een meter gaat en je paard hartstikke tegenstribbelt en niet de achterhand eronder heeft etc. Haha! )

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 00:12

Zo'n meisje heeft ook eens op mijn pony gezeten. Ze was helemaal in de zevende hemel. Het is gewoon leuk om zo'n meisje te zien glunderen op je paard. Zelfs het paard had het door want die was heel voorzichtig en keek steeds naar d'r op. Dat is gewoon leuk om te doen en ik weet dat ik ook zo ben begonnen maar dan op de pony van mijn schoonzus dus ik zat toen in hetzelfde schuitje. Erg leuk zoiets.