Update Bolivia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Update Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:30

Bolivia is nu 6 weken terug en ik heb eigenlijk al een tijdje niets meer over haar geschreven.

Na 4 weken hard gewerkt te hebben aan het bestrijden van de schimmel was er nog geen enkele verbetering. Toen ontdekte ik toch pus onder alle korstjes en dacht toch meteen weer aan rainrot. 2 weken geleden begonnen met antibiotica en nu laten de korsten los. Alles droogt mooi op en ze heeft al heel wat kale plekken. Vandaag is de veearts weer geweest en hij vond het nu tijd worden om haar te scheren. Dat wordt zaterdag gedaan, dan gaat echt alles eraf. De vraag is wel wat voor kleur haar er terug zal groeien. Haar kale huid is mooi glad en zacht maar wel grijs met allemaal kleine witte vlekken. Ik zal zaterdag een foto maken als ze is geschoren. Ik denk dat het net een dalmatiƫr zal zijn.

Ze is wel heel goed aangekomen. Ze krijgt nog steeds 5 kg biks en voldoende hooi. Ze flipt er helemaal niet van dus ze heeft het blijkbaar nog nodig. Nu wordt ze geschoren en dan kan ze het voer ook wel goed gebruiken dus dat blijft nog even zo.

Ik plaats zaterdag even een foto!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:37

fijn dat je zo goed voor haar zorgt!!!
hoe gaat het met maddox???

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 23:59

Om eerlijk te zijn, zorgt Lisanne (Spirit) zo goed voor haar. Ik heb emotioneel echt behoorlijk afstand genomen van Bolivia, dat merk ik heel goed. Lisanne geeft de liefde en ik de spullen, zo zou je het bijna kunnen noemen. Bolivia vindt Lisanne ook een stuk liever dan mij Knipoog

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 01:04

Fijn om te horen dat het zo goed met haar gaat. Maar je hebt ook wel een super verzorgster lees ik. Tien met een griffel, hoor Spirit! Lachen

Ben wel benieuwd hoe ze eruit komt te zien. Zal wel een heel aparte aanblik bieden. Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:03

Hihi, ik ben ook heel erg benieuwd hoe ze eruit komt te zien.
Wordt ze eigenlijk helemaal geschoren? Ook op haar hals, want daar zat toch niets? Nouja, ik ben wel benieuwd, ik zie het morgen wel Lachen.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:07

Fijn om te horen dat het steeds beter met bolivia gaat Lachen Lovers
Erg lief van Lisanne dat ze zoveel liefde in bolivia steekt enzo Lachen Super hoor!! Ben wel benieuwd naar fotos als ze schoren is ..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:16

Even off-topic, maar ik zie dat manon vandaag jarig is. Gefeliciteerd, en ik denk dat het voor jouw al een groot kado is dat ze zo goed gaat!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 23:39

Vind het leuk om te horen dat het zo goed gaat.

En gefeliciteerd met je verjaardag Party!!