Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Abby, ik wend mij tot jou in de hoop dat jij ons, de Vereniging voor Alle Kabouters (VAK) op Bokt een stem wilt geven. Jij draagt ons een warm hart toe en zorgt ervoor dat wij bij jou op stal en de omgeving ervan onze habitat kunnen hebben. de VAK heeft viavia vernomen dat er voor de BOKT-forumleden een kaboutercursus beschikbaar is gekomen die tot doel heeft ons te weren uit paardrijke omgevingen omdat paarden bang voor ons zouden zijn. Helaas heb ik moeten vaststellen dat deze cursus inderdaad al heeft geleid tot een aantal kleine en grote ongelukken binnen ons volk en hebben we inmiddels ook een dode te betreuren
(een achter-achter-achternichtje van mij is door een paard uit een bloemstuk geplukt en daarna zo hard weggeslingerd dat zij met haar hoofd tegen een juryhokje klapte en zwaar gewond op de grond viel. Hetzelfde paard heeft daarna tijdens een ronde om de ring (om de bak in opdracht van zijn angstige amazone verder te inspecteren op ring-en bloembakkabouterso luidt zijn verklaring) zijn voet op haar gezet waarna ze onmiddelijk overleed.)
.
In ieder geval... wij weten dat de paarden helemaal niet bang zijn voor ons, maar dat juist de ruiters kabouters zien. Ze zijn zo bang voor ons dat ze verkrampen en hun angst op de paarden overdragen (zie in dit verband ook de laatste Bit over angstzweet trouwens).
De VAK vraagt de Bokkers dan ook om de cursus-opzet te veranderen en veel meer te focussen op de kabouter-angst van de ruiters en amazones.
K.A. Bouter
Voorzitter van de Vereniging voor Alle Kabouters
Ps. Abby, nogmaals mijn grote dank voor je medewerking
PPs. Paarden zijn wèl bang voor grommels, woezels en huffels trouwens.
beantsje schreef:Ik wil mij graag opgeven!!
N.B. blauw staat mijn paard niet zo goed, is de Puntmuts er nog in andere kleuren??