Dit vind ik echt niet kunnen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:30

Beetje overdreven lijkt he, want maakr het nou uit als ze groot zijn, lekker boeind zolang ze maar niet meer wegen dan 50 kilo. En galopperen op de straat bedoel je op het gras of op de weg?
Dat erop stappen moet natuurlijk gewoon rustig, maar verder lijkt het was dramatischer dan het is volgens mij...



Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 16:40

Dat vind ik nou absoluut niet kunnen Boos! Galopperen op de weg, hoe dom kan je zijn. Bij een groote shet kan je nog wel 55 wegen maar meer weet je niet wie de eigenaar zijn, zou ik toch wel ff bij gaan klagen hoor!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 17:03

Sna p trouwens niet waarom er wel altijd met Shetlanders geklooid mag worden, net of ze een stuk minder zijn Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:47

Pinky_girl"]
[quote="avantilover schreef:
Sna p trouwens niet waarom er wel altijd met Shetlanders geklooid mag worden, net of ze een stuk minder zijn Boos!

Ook met andere paarden wordt gekloot hoor,
Bij shetten wordt het alleen sneller zo genoemd omdat je er nogal eens snel te groot voor bent.
[/quote]

Wat laura (toch) zegt klopt helemaal. Kijk maar eens naar collendoorn bij boeren in de achtertuin staat zo'n shet alleen, hoefbevangen enz.
Die vinden het best als ze wat met die pony's doen ik heb het zo vaak gezien bij shets, veel minder dsan bij gewone paarden.

Mischien toch eens handig om te zeggen dat het heel slecht is voor de pony's mischien weten ze dat niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Diortje_vds, ezranka, nayla, Poety en 83 bezoekers