Dit vind ik echt niet kunnen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Dit vind ik echt niet kunnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 16:12

Gisteren toen k bij rooslover was hoorde ik opeens paarden hoefjes, en jawel daar kwamen 3 shetjes aan hobbelen met 3 grote meiden er op met 1 van 14 (de andere ken k niet en weet ook niet hoe oud die zijn, denk ook een jaar of 13/14) die shetten waren zeker niet groter dan de 1 meter, misschien zelfs nog mini shetlanders.. Lips are sealed even later rij ik naar huis op m'n fiets, kom ik in de straat aan en jawel daar staan die 3 shetjes..! Vanaf Maasdijk naar Maassluis waar ik woon (Ik doe er al 15 minuten over laat staan hoe ver die shetten wel niet hebben moeten lopen ) Dit vind ik dus echt niet kunnen, sta ik net onder de douche hoor k allemaal gescheld en getier voor de deur en jawel daar staan die shetlanders weer.. en ze doen ook niet zachtjes met die beesten ofzo.. nee lekker hard galloperen op de straat vind madame wel leuk dus hoppa lekker scheuren met die shetten over de straat, en tja je zweep zal maar vallen moet je er natuurlijk af, zij afstappen en ploft gewoon met dr dikke reet in het zadel heel dat beest kreeg een schock.. k had ze wel van dat beest af willen rukken Boos! hier kan k dus echt niet tegen..
Laatst bijgewerkt door Moonlover op 03-01-03 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 16:36

Ik weet wel zeker dat ze meer weegt dan de 50..! En het is toch echt zo gegaan.. en ja galopperen op de weg..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, bonnielau, Charmaine, Gambler21, HighFly_, IASCrawler, jusdepomme, SemrushBot, Spritely, Vagabondo en 113 bezoekers