Jamey is gewoon een gekke knol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Jamey is gewoon een gekke knol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 13:50

Jamey had gister nogal honger, en als extra'tje krijgt ze altijd als ze goed heeft gewerkt een beetje muesli met worteltjes. Dus mijn moeder haalt Jamey's voerbak uit haar stal en Jamey begin heel hard te hinniken en onrustig in haar stal te draaien, echt, dat hinniken was net krijsen.
Het regende nogal hard maar Jamey staarde de hele tijd met haar hoofd buiten de deur tot mijn moeder klaar was met het voer en kwam aanlopen. En toen ging ik mijn moeder even helpen met het voer klaarmaken en ging het naar Jamey brengen. Ik Jamey roepen, Jamey weer aan het krijsen, echt onwijs hard. Alla, voer gegeven en eventjes naar de kantine gegaan. Ze doet normaal nooit zo om voer, behalve als ze dus ECHTE ECHTE honger heeft. Scheve mond

Toen we terugkwamen had Jamey haar voer allang al op, en ging ik even haar hoofd schoonmaken, ze was helemaal natgeregend. Net een verzopen kat. Haar hele hoofd helemaal nat. Vond ik zo zielig, dus ik ging haar hoofd even met mijn shawl schoonmaken. Normaal vind ze dingen rond haar hoofd altijd heel eng, maar ze liet het zomaar toe. Ook bleef ze de hele tijd met haar hoofd bij me staan, echt zo lief Lovers

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 14:45

hihi, zo te lezen had je pony écht honger, en lief dat ze nu wel toeliet dat je met je sjaal haar hoofd droog mocht maken!