Paarden weg!! Update: Ze zijn gevonden!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Paarden weg!! Update: Ze zijn gevonden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 17:55

Bij een vriendin van mij hier in Cromvoirt zijn vanacht 2 van haar paarden spoorloos verdwenen. Ze stonden buiten in de grote wei, maar 's ochtends waren ze er niet meer. Ze zijn niet door de draad gebroken, het handvat lag gewoon op de grond, draad open. Ook zou Carola meteen naar huis komen, die kent de weg naar huis wel!!
Ze hadden geen halster om. Ze hebben meteen de politie gewaarschuwd, maar er waren nog geen meldingen binnengekomen.
Er zijn geen mensen voetsporen te zien bij de uitgang van de wei, alleen afdrukken van paardhoeven.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor haar en ik hoop dat ze snel terugkomen. Of dat ze teruggevonden worden!!
Laatst bijgewerkt door Rinske op 03-01-03 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 18:01

Ik geloof niet dat de politie er iets aan kon doen, ik hoop echt dat ze snel terugkomen!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 23:26

Ik hou jullie op de hoogte, maar deze paarden zijn de enigen die buiten blijven 's nachts. De rest staat dus wel achter slot en grendel. Die zouden ze dus niet mee kunnen nemen. De ingang van het weiland ligt heel achteraf, aan zo'n zandpaadje wat bij een dijk uitkomt.
Ze moeten er dus via daar zijn gekomen.
Ik hoop ook echt voor haar dat ze ze snel terugvindt. Ghislaine hier op bokt heeft haar merrie er ook staan. Ik heb al aangeboden om mee te zoeken, maar het is nu donker en dan kunnen ze niet echt iets.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 23:58

Ik moet even zoeken voor foto's, morgen zal ik even langs Marieke gaan en foto's halen. Kan ik ze er meteen opzetten!!


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 21:58

Nou, Carola is dus echt geen paard wat weg zou lopen, 100% zeker. Lucky ok, die zou misschien nog wel bang zijn voor het vuurwerk, maar weglopen lijkt mij onmogelijk.
En dieven weten het volgens mij best zo te versieren dat er geen sporen te vinden zijn.
Niemand heeft wat gezien, want de uitgang van de wei ligt helemaal achteraf. De dieven zouden dan over de dijk gekomen zijn, daar kan niemand ze hebben gezien.
Wij dachten ook al, misschien zijn ze de duinen in gegaan, maar Carola zou nooit weggaan van huis. Dus is het voor ons verschrikkelijk verdacht.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 15:40

Ja ze zijn gevonden!!! In Vught, waar de oude Chinees was. Een eind uit de buurt. Maar de mensen in de buurt hebben dus heel vaak de politie gebeld, maar de politie zei tegen Marieke enzo dat ze geen meldingen hadden gehad. Echt vaag hoor. Maar gelukkig zijn ze ongedeerd terug gekomen!!! Ben echt mega-opgelucht!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 15:28

Ze waren dus waarschijnlijk weggelopen en hebben daar een aantal uren door de wijk gedwaald. Ik denk dat ze voortaan goed op poortgrepen letten, want hoe die open is gegaan is nog steeds een raadsel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Ann, BlackClaw, Cowgirl, Dartel, Josien_, Mieke, Salinah, Vagabondo, xoranlover en 115 bezoekers