Nog een heel gaaf iets...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 23:37

Ik heb waarschijnlijk een half leasepaard (de kont Haha! )

Voor 3 a 4 dagen in de week. Ik mag er alles mee. Alle spullen zijn aanwezig. Hoef niet te mesten, dus best ideaal. Ik blijf gewoon lessen natuurlijk. En wat heel mooi is, het is op de Zilfia's Hoeve in Houten, waar ik dus normaal gesproken ook les. Het is bij Prisca op stal, automatisch dus ook bij Karin Haha! Dus ook nog eens erg gesellie.

Het word dan dus voor de helft ongeveer 'mijn' paardje. Het is in principe eerst voor een half jaar. Dus voor mij ideaal om te kijken of leasen iets voor mij is. Ik betaal dan NLG 375,- in de maand, heb daar wel alles voor inbegrepen. Het is niet echt goedkoop, maar wel ideaal en ik kan 't betalen.

Het is een bruin paardje (voor degene die de foto's van Leysander hebben gezien of van Meis, ze is ongeveer die kleur), ze is ongeveer 1.60cm groot en ik geloof 11 jaar oud. Ze heeft wat langere manen en een mooie bles. Ze heeft ook een mooie sierlijk lange voorpluk. Het is best wel een knuffelkont.

Dus ik ben best wel erg heppie! Maar even afwachten nog, want het contract moet nog geregeld worden met de manege-eigenaar. Maar ik hoop/denk dat dat wel gaat lukken.

En ideaal ook, ik heb Prisca en Karin die me kunnen begeleiden als ik 't nodig heb.

Zodra ik meer weet horen jullie het. En als het doorgaat komen de foto's natuurlijk heel snel, samen met alle verslagen.

Knuf van een heppie Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 08:58

Karin, ja het is Iduna.

Sanderijn, ik mag er alles mee doen. Alleen niet het terrein af, maar dat hoeft voor mij ook niet echt, want we hebben op de Zilfia's Hoeve heel veel ruimte. En ik wil eerst veel leren voordat ik acties ga ondernemen.

Dorine, als het allemaal doorgaat ga ik jullie platwalsen met verhalen Haha!

Jura, nee ik rijd nu niet op Meis, dat was eigenlijk puur voor de wedstrijd. Ik mag van Roel wel nog rijden en misschien dat ik er binnenkort een keertje opstap. Want Meis blijft toch m'n knuffeltje. Maar nu eerst concentreren op dit.

Pris, THANX 4 EVERYTHING!!!!! Zonder jou was dit niet gebeurt! Echt super bedankt!!!!! *kusje*

Knuffie van een nog steeds hele heppie Mayo

p.s. wel gare Mayo, heb niet zo goed geslapen van alle enthousiasme en een muggenzwerm Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 10:53

Tuurlijk, als alles doorgaat ga ik gelijk foto's maken. Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 12:35

Haha! Haha! Haha!

Ikke is heppie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 16:24

Thanx!!! Als het doorgaat kom je wel een keertje kijken toch Ilo???

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 20:47

Thanx!!! En als het doorgaat is iedereen die in de buurt van de manege is van harte welkom om Iduna te komen bewonderen!!!

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, m0niekkkie, Mark0919, Ninouschka, Vagabondo en 43 bezoekers