misschien, heel misschien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 09:07

ben ik toch wel geschikt voor de paardensport. Ik bn er gisteren toch weer opgeklommen en ben rustig doch streng voor haar geweest en het enige wat er gebeurd is is dat mevrouw een paar keer geprobeerd heeft weg te galopperen. Overigens is mijn paard al vijf en ben ik al een jaar bezig met longeren met bijzetjes of lange lijnen. Weer een overwinning erbij. Nu nog de volgende keer gelijk op kunnen lossen. Ik weet zeker dat ik het echt zelf wil doen met haar en ik heb een goede instructrice, maar toch moet ik er zelf overheen komen en zelf een oplossing vinden. Ik doe mijn best. Kleine overwinningen als gisteren doen een hoop, ik kan in ieder geval weer glimlachen vandaag.....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 09:13

Gelukkig maar! Zie je, het komt wel goed! De paardensport gaat helaas met ups en downs. Ik heb ook heel vaak zitten janken omdat het echt niet ging. Maar als er dan weer iets leuks gebeurd kan je ook weer zo blij worden! Ik hoop dat ik niet bang wordt als Razinda erg lastig is met rijden, maar ja dat zie ik dan wel weer! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 09:14

nou dat is wel weer mooi.
heb je vorige verhaal ook gelezen en.. goed dat het weer fijn ging. ik denk dat het steeds beter gaat, tenminste dat hoop ik voor je
en het is goed dat je de moed niet op gaf.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 09:19

goed hoor.geef jezelf maar een schouderklopje!en geef niet op.goed gedaan!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 09:20

Hardstikke goed! Dit soort dagen geven je weer moed om uit je dip te komen. Niet te gauw aan je zelf twijfelen dus!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 11:58

yep! Eigenlijk komt het er op neer dat je soms je kiezen op elkaar moet klemmen en doorbijten. Hoe moeilijk het soms ook is! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 12:55

goedzo wees maar trots op jezelf hoor! hopen dat je er snel weer plezier in krijgt!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 20:57

Goed zeg!! Fijn dat het vandaag weer een stuk beter ging! Party!!