eindelijk...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 17:18

Ik was 2 weken geleden van een 3-jarige afgevallen heel naar er viel een balk naar beneden vanaf de bakrand en daar schrok hij natuurlijk onwijs van dus ik kom er half naast te hangen maar dat kent ie niet dus daar moesten we ook maar van schrikken dus ik val heerlijk met mijn bekken op de grond ff voelde ik m'n benen niet ik zal je vertellen dan schrik je heel hard en zie je jezelf al in een rolstoel verder gaan...gelukkig kreeg ik weer gevoel in mijn benen maar ja dat is dus ff niet rijden en erug moeilijk lopen oftewel helemaal niks kunnen...maar vandaag dacht ik laat ik het weer eens proberen ik heb een lieve oude pony gepakt en ben samen met een vriendin gaan rijden HEERLIJK alleen het op en afstappen ging moeilijk maar ik ben blij dat ik er weer op kan zitten...hebben jullie daar ook altijd last van dat als je niet kan rijden je je kapot verveelt..???bah en dan het verplichte in je bed liggen heel erg...maar ik kan het weer JIPPIE...okay dat moest ik ff kwijt Koe


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 17:58

Ja das waar...maar ik kon helaas dat ook niet ik kon alleen maar toekijken en dat zelfs bijna niet want ik kwam bijna mijn bed niet uit hahaha... Koe


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 21:39

Het was in Nijbroek waar ik de jonge paarden inrijd...ik baalde dus flink want ik kon er niet meteen weer op...ik ik hoop dat ie de volgende keer als ik weer opstap niet bang is...maar ja dat zien we dan wel weer...ach het paardje kon er ook weinig aan doen dat hij zo schrok maar hij is zo groot dik in de 1.80 en hij groeit en hij groeit maar...*slik*... Koe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, GoogleAdsense, IndianSu en 2 bezoekers