Honey is niet lekker

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 20:34

Vandaag haar neusje schoon gemaakt, was allemaal stof in gaan hangen enzo, dus dat zag er echt niet uit. Gelijk getemperatuurd (38,1 niks aan de hand dus) en naar de slijmvliezen en ogen gekeken. Dit zag er ook allemaal goed uit.
Toen maar even een stukje met haar gaan lopen, de weg uit en weer terug (is zo'n 1600m) onderweg steeds even laten grazen, en dit deed ze ook gewoon, hoewel ze wat traag overkwam.
Terug bij huis haar nog een half uurtje op het veldje laten grazen. Ze graast wel lekker, en staat er dan ook vrolijk bij, maar het gaat een beetje traag.
Ik haar in de wei gezet, zitten we te praten, zegt annie ineens, nu ligt ze alweer.
En inderdaad, ze lag lekker in de wei (gewoon met koppie omhoog, dus niet languit).
Dus ik nog een keer gaan kijken, en toen keek ze echt van, wat kom jij nou doen?
Ok, ze is niet doodziek ofzo, maar het is wel duidelijk dat ze niet lekker is. Ze is traag en ligt veel.
Annie denkt dat ze wel drachtig is, en dat ze daardoor wat last met haar hormoontjes heeft.
Even een weekje rust en dan zien we wel weer


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 11:04

dat ligt eraan jippi.
Scannen doet mijn veearts niet bij die kleintes, opvoeleb wel (niet bij mini's ofzo hoor)
het was de bedoeling haar over 2 weken, als ze dus 6 weken drachtig zou zijn op te laten voelen, maar nu hoorde ik weer dat als je tevroeg bent, dat de vrucht er dan af kan komen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers