Oud & Nieuw op stal gevierd!!! I love Cheyenne!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Oud & Nieuw op stal gevierd!!! I love Cheyenne!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 05:22

Het is nu 04:30 en ik ben net terug van stal. Voor het eerst in mijn leven heb ik Oud & Nieuw tussen de paarden gevierd. Het was echt leuk. We waren met een stel bij de staleigenaren aan het drinken en eten en de paardjes op het erf achter het huis. Zo kon ik Cheyenne in de gaten houden met al het vuurwerk. De knallen waren hard, maar Yen bleef heel rustig. Ze zocht wel steun bij haar grote vriend Aron naast haar.

Net, vlak voordat ik weg ging, heb ik natuurlijk nog even bij haar gekeken en mijn lieve lieve meisje LAG in haar stalletje te slapen. Heerlijk opgerold, met haar snoetje voorover hangend in het stro, moe van alle indrukken van de avond. Ik ben heel zachtjes bij de staldeur gaan staan en ze keek met twee duffe oogjes naar mij op.......alsof ze vroeg: " Hee, wat doe jij hier nou nog?" En ze bleef gewoon liggen....ik aaide haar over haar snoezige koppie en ze sloot haar ogen en ademde heel diep. Dit duurde enkele minuten, maar het leek wel uren.....zo lief!!!! Lovers Vervolgens strekte ze haar achterbeentje languit in het stro en ging er triomphantelijk nog lekkerder bij liggen! WAT een vertrouwen!!!! Ik hou van haar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig 2003!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 06:32

Echt gaaf!!Gelukkig 2003!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:05

Wat leuk!!! Jij ook gelukkig 2003 natuurlijk!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:53

Ik ben benieuwd hoe mijn paardjes het hebben gehad gisteravond. Ga straks gauw naar ze toe.. Leuk zeg dat je het tussen de paarden kon vieren! Hoe reageerden ze op het vuurwerk?

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:00

Wauw , wat leuk voor je zeg.Fijn dat je een leuk 2003 had.Wat een kanjer , niet bang zijn van vuurwerk Lovers , fijn 2003 iedereen.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:03

Ik was ook op stal met een aantal pensionklanten.
Lekker rustig.. Honden mee en om 00.05 naar mijn mannetje om hem een dikke kus te geven. Geweldig om hem vannacht zo dicht bij me te hebben.
Een heel gelukkig nieuwjaar met Cheyenne !!!

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 00:28

Ik moest van mn moeder (die inmiddels ook al compleet bokt verslaafd aan t worden is) naar dit stukje kijken. Ze was er helemaal weg van Kwijl ! Ze vond t zoooooooo lief....en ik ben t compleet met dr eens!
Wat een mooierd is ze trouwens!
Veel plezier met dr en een gelukkig 2003 (ook namens mn moeder Knipoog )

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:48

Dank jullie wel!!!