Geraced op Duindigt met Baduh!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Geraced op Duindigt met Baduh!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 16:49

Vanochtend met heel veel pijn en moeite Baduh in de trailer gekregen, waardoor ik te laat op Duindigt was.
Toen Baduh op Duindigt de trailer uit mocht leek het wel of hij alle paardjes daar kende. Stoer liep ie met hoog opgeheven hoofd langs de dravers te wandelen. De renbaan was heel erg vies, veel diepe plassen. Baduh wist niet wat hem overkwam! Eenmaal op de renbaan bleek Baduh een grote voorkeur te hebben voor de wedstrijdbaan (ten strengste verboden te betreden natuurlijk), en bij elke plas die hem niet aanstond sprong ie het gras weer op (schaam schaam). Na 1 rondje รก 1800 meter was ik bekaf, vond het ook best nog wel eng, terwijl we niet eens voluit konden. Baduh had het in ieder geval naar zijn zin. Zijn oortjes gingen naar voren en 3 meiden van stal hebben zich voor hem moeten werpen om hem weer te stoppen. Haha! Toch was ie net wel blij om zijn stalletje weer in te gaan. Was leuk! Aardige mensen ook op Duindigt. Maar volgens mij had Baduh de grootste lol.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:58

aahh gaaf zeg!
omdat mijn paardje een exrenpaard is zou ik het ook wel willen daar crossen,maar ik druf het helaas zelf niet,lijkt me wel echt gaaf om te doen!

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:58

Leuk joh! Lachen Misschien kan je dat wel vaker met hem doen, als hij het leuk vind

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:31

Aaah!! Wat geweldig! En gaaf dat hij t ook leuk vond! Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:05

Cool zeg, ik zit helemaal te glimlachen... lijkt me erg strak om te sjezen op zo'n baan. Op wat voor baan hebben jullie dan geraced? Trainingsbaan? Maar dat daar kuilen met plassen op liggen is link ja.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:16

Hoezo te laat??? Haha! aaaaah ik zat echt te kou kleumen op de bankjes haha...ik was er om kwart voor 12 en ging kwart over 1 weg. Ik dacht echt dat je weg was gegaan Haha! en toen kwam je precies 5 voor 1. Maar wel leuk joh en ik zag die plassen en toen dacht dat is wel balen Scheve mond was echt vieze blubber...meeten moeten we nog maar een andere keer doen, je was ook zo ver weg met je beestje Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:19

Pellie schreef:
Cool zeg, ik zit helemaal te glimlachen... lijkt me erg strak om te sjezen op zo'n baan. Op wat voor baan hebben jullie dan geraced? Trainingsbaan? Maar dat daar kuilen met plassen op liggen is link ja.


Op de renbaan zelf maggie niet, dan verpest je het gras, het was ook afgezet met kettingen. Maar dat maakte Baduh toch niks uit toch bubbels Haha!

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 20:43

Ja, ik zag gisteren al dat de trainingsbaan zo nat was. Zonde, want de drafbaan was super! Fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad.

Ik had gisteren een "mini-meeting" met Ilse, was ook heel leuk, he Ilse?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 22:08

Leuk hoor! Ik heb een tijdje renpaarden getraind, was echt een wereldervaring.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:20

promptertje schreef:
Ik had gisteren een "mini-meeting" met Ilse, was ook heel leuk, he Ilse?


Ja ik vond het ook erg leuk Lachen
Ik vond het wel jammer dat het niet lukte om naar Baduh te kijken, er kwam iets tussen, maar het klinkt leuk!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 10:37

Haagsemeid"]
[quote="Pellie schreef:
Cool zeg, ik zit helemaal te glimlachen... lijkt me erg strak om te sjezen op zo'n baan. Op wat voor baan hebben jullie dan geraced? Trainingsbaan? Maar dat daar kuilen met plassen op liggen is link ja.


Op de renbaan zelf maggie niet, dan verpest je het gras, het was ook afgezet met kettingen. Maar dat maakte Baduh toch niks uit toch bubbels Haha!
[/quote]

Was ik weer! Internet was een week kapoet, heel heel heel irritant. Maar goed, Baduh boeide het inderdaad niks. Ik dacht dat jullie d'r niet waren. Ik was zo gestresst dat ik waarschijnlijk ook niet opgelet heb.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 11:35

Ja, gaaf is dat he? Jammer dat je niet voluit kon, dat is helemaal kicken Haha!. Ik heb zelf een tijdje in de renarabieren gezeten (en m'n eigen arabiertje getraind en uitgebracht) en dus ook een aantal maal daar getraind. De eigenlijke training deden we trouwens hier in het bos, alleen voor startboxtraining gingen we naar Duindigt en dan natuurlijk ook een rondje rond de baan. Geen last gehad trouwens van de "bewoners" van Duindigt die aan het trainen waren?