zaterdag was voor mij de eerste keer m1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 14:33

zaterdag had ik voor het eerst m1 gereden met compagnon die is m2 geweest dus hij wist hoe het moest maarre ikke niet, maar ik had die week 3x les gehad dus ik had goed getraind, omdat ik vrijdavond nog een feest had van mijn school lag ik om 1 uur pas te slapen en moest om 9 uur weer opstaan Dromen dat was wel balen, ik had een wedstrijd in de Joure mijn eerste wedstrijd weer sinds de mkz dus ik verwachte er ook niet zoveel van, toen wij er aankwamen een vriendin maaike (friezengirl) was ook mee, wij gingen vast ff kijken om hoe laat ik moest rijden dat bleek dus dat er in baan 5 nog wel 14 voor mij zaten maarre we hadden niet in de andere baan gekeken daar gingen we later kijken bleek dus dat daar nog maar 4 voor mij zaten, snel de proppen erin en goed inrijden dat ging supper want mijn instructrice hielp mij nog ff met wat dingetjes, dus ging ik maar van start, ik had niet zo'n hele strenge jury daar had ik in de L wel veel winstpunten bij gehaald duss. De proef ging best goed ik had geen een foutje alleen dat ie weer zat te klieren bij het achterwaarts maar ja, ik moest in die andere baan nog wel ff wachten maar toen ik daar ook in moest ik reed er zowat nog maar in mijn uppie iedereen was alklaar dat vond compagnon(cor) niet zo leuk toen begon het ook nog te regenen ik had wel wat meer foutjes maar slecht ging het niet.
Mijn punten waren als volgt:
-de eerst proef 153 en de tweede ook IK WAS HEEL BLIJ *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Ook al had ik geen winstpunt het was toch de eerste keer en heb veel complimenten gekrijgen dat het supper ging en dat vond ik zelf ook dus ik ben heel tevreden en I Love cor!! Lovers Lovers

friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:36

helemaal waar, het was wel gezelli, bij mij in de club hadden ook veel prijzen, ik heb zelf niet gereden wan tik rijd NOG geen wedstrijden.
Het regende nog hard ook.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:49

heeeeeey super joh! ik ben 2 weken geleden voor het eerst de M1 in geweest alleen heb ik ook een groen paard hihi we zijn samen ukkie's ik had 151 en 150.
zondag gaan we voor de 2de keer dus zla mij benieuwen