lekker gewandeld met Polly, Sharif en Boo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23490
Geregistreerd: 09-04-01

lekker gewandeld met Polly, Sharif en Boo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 21:51

Er was dit weekend een goede vriendin van mij bij mij te logeren.
We waren om 10 uur op stal, dus snel de andere paarden gevoerd en Polly en Sharif gepakt en weg.
We hadden afgesproken met Boo_Laura dus toen we haar zagen was het wel gezellig!! Boo vond in het begin Sharif heel eng (hoe kan dat nou Verward ).
We zijn gaan lopen in de riching van het strand, daar even lekker geklooit, Sharif kreeg nog een of andere ingeving dat ie ineens even moest crossen, zag er wel grappig uit *LOL*
Op de terugweg liepen we over een dijk en toen stak er vlak voor Polly een enorme kikker over ieks! Niet springen ofzo, nee heel langzaam lopen, was echt een goor beest, Polly stond er bijna op Misselijk

Op de vest (soort dijk om enkhuizen heen) kwamen we een man tegen met een hele irritante hond, ging ook elke keer achter Boo (van Laura) lopen en die wilde meppen. Dus ik gezegd dat ze kunnen slaan, nou zei hij 'dat is alleen maar goed, daar leert hij van' toen kwam ie bij Sharif en die nam een spurt naar voren en gaf een bok (hij bokt echt heel komisch *LOL* ) en die hond piepen hoor je die man 'zo, braaf paardje hoor' ik heb Sharif niet echt op zijn donder gegeven maar wel even gemoppert, hij mag nou eenmaal niet trappen naar honden.

Het was wel heeeeeeeeel gezellig!!!!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 21:55

hiihihihihihih ja het was cker gezellig Knipoog
en met die kikker en sharif was eht heel erg leuk!!!!!!!!! Lachen
en toen we naar huis liepen ging het heel erg goed
en.................voor het eerst (denk ik) was boo heel braaf Haha! hihihi

nou doeiiiiiiii =XXX= laura
en dat gaan we cker noig een x doen he ? Knipoog

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23490
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 23:10

zeker laus, enne dan wel je zweep een beetje binnenboord houden he *grinnik*

(Boo wou namelijk telkens eten en dan kreeg ze haar niet mee, dus ik zei: 'geef em een tik' dus ze haalt uit (neeeeeeej ze sloeg niet hard maar ff de zweep een stukkie opzij) en bam! Daar liep een mevrouw, ik moest zooo verschrikkelijk lachen, laus deed het absoluut niet expres maar ze stond zo beduust te kijken)

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:32

hahahaaaahaahah
ik schaamde me dood hoor!!!!!
hihhihihhi maar ja moest ze maar nie naast me lopen Boos! Verward