nadenznja

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 20:54

ja, ik ben net nieuw hier op bokt, ik kom uit almere, pampushout om precies te zijn, supertoffe manege. mijn liefje is karishma, een K.W.P.N.er van ong. 8 lentes jong. maar goed, nu iets anders... Tong uitsteken

wij hebben een arabiertje te logeren,
SCHATTUG!
1 jaar, ontzettend nerveus, maar zo lieffff!
wel een moeilijke naam joy! nadenznja of zo iets...

see ya...

patries

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)



karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 09:52

ik weet dat nadennznja uit belgie komt, maar van welke fokker(s)??? ze is zo mooi, een vosje met een hele mooie bles. Pling toen ze er net was, at ze niet eens, en als ze los mocht, kwam ze helemaal nat weer op stal omdat ze de hele tijd zo rond liep te rennen omdat ze bang was. maar op stal is ze ZO LIEF!!
-x- patries

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 16:03

ja, als ze zaterdag naar de show gaat, moet ze voor beslagen worden, en ze durft niet eens bekapt te worden!! Scheve mond\
vandaag werd er uitgemest, en haar beste maatje (een hengst!!!) moetst ff naar een andere box, nou, ze werd kompleet gek! die hengst is ook heel lief voor haar, niet zo van "hee, een merrie" maar echt als een maatje. lief he???
-x- patricia Pling

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 17:06

snorrie???

paarden zijn slecht voor je hart, ze stelen het.... ( karishma doet dit dus ook..)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Felixity, hoogendroog, IASCrawler, MairiMacBran, Mark0919, MoniqueT, saphire, Selina en 44 bezoekers