Voor het eerst naar buiten geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Voor het eerst naar buiten geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 19:40

Ik ben vandaag voor het eerst echt en stukkie naar buiten geweest met Amadeus. Hij vindt het heel erg eng om in zijn eentje te gaan, maar vandaag mijn moeder zo gek gekregen dat ze met me meeging. Ik hadm wel al een aantal keer langs de weg een stukje uitgestapt, maar dat is toch anders he
Nu ben ik wat verder gegaan stukken gedraafd en alles, alleen toen ik een zandpaadje op wilde terwijl mijn moeder op de fiets op de weg wilde blijven was het opeens heel erg eng. Mijn moeder is toen een stukje meegelopen en ik heb hem ook nog een stukkie van haar weg laten draven, daarna zijn we weer teruggegaan. Op de terugweg durfde hij trouwens wel voorop Knipoog
Hij was echt enorm kijkerig, alles moest uitgebreid gebestudeerd worden, maar hij liep wel braaf door, alleen slingerden zijn hoofd en achterhand alle kanten op, omdat allesbekeken moest worden...
Ik ga het zeker vaker doen, hoop dat het snel beter wordt, dat ik zelf dat zandpad kan gaan pakken, terwijl mijn moeder op de fiets op de weg blijft.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:45

Leuk joh!

Je moeder heeft dus 'het brave paard' gespeeld?

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:55

Leuk!! Met z'n twee-en is t ook veel gezelliger!! Haha!