Gereden op Indoor Zeeland!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Gereden op Indoor Zeeland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 13:34

Eigenlijk een verslag van gisteren, maar ik heb nu pas tijd om t te schrijven.

's-Ochtends eerst de pony's maar buiten gezet, zodat als ze wouden zichzelf nog even uit konden leven. In die tijd dat de pony's buiten stonden kon ik mooi mn zadel, hoofdstel en laarzen poetsen totdat ze glommen. Was ook wel erg nodig, want zat onder de blubber en t zand. Toen maar s even geluncht, want anders schoot dat er ook weer bij in en daarna de pony's weer binnengehaald. Gelukkig hadden deze niet gerold en scheelde dat weer een hele hoop poetswerk. Eerst even de beentjes en staart gewassen en toen uitgebreid gepoetst. Zo de pony was toen schoon, maar je nu zag ik er nie meer uit, dus ik zelf ook nog maar even lekker onder de douche gestapt en toen was ik net zo schoon als mn pony.
Snel nog even een stuk pizza als avondeten naar binnengewerkt en toen de pony's geladen en op naar de Zeelandhallen!
Daar aangekomen een parkeerplekje gezocht, wat er gelukkig nog te vinden was en daarna op zoek naar de rest van de rijvereniging. Die was snel gevonden en toen kon ik omgekleed worden tot een echt Nonnetje. Na omgekleed te zijn en even gewacht te hebben, want het was nog niet eens 7 uur en we hoefden pas om half 8 op onze pony's te zitten, weer trug naar de trailer en de pony's dr afgehaald. Ik heb hem nog nooit zo braaf stil zien staan met opzadelen, want hij was helemaal onder de indruk van alles wat om hem heen gebeurde. Is niet gek ook want verder dan een onderling manegewedstrijdje is hij nog nooit gekomen. Na opgezadeld te hebben gingen we richting de losrijhal, daar kregen we nog een kruis wat we aan de pony moesten hangen en daarna konden we lekker even losrijden. Dat verliep allemaal lekker pony was teveel onder de indruk om echt gekke dingen uit te gaan spoken.
En toen was het moment van de waarheid aangebroken, de introductie werd verteld, de muziek werd gestart en wij mochten binnenkomen, ik voelde mn pony onder me echt denken van "Wow, wat is dit?" Maar hij gedroeg zich voorbeeldig, de proef ging ook super, ja op wat kleine foutjes na van andere pony's die even een sprintje trokken ofzo, maar ja dat hoort er gewoon bij. Toen moesten we opstellen en kwam het applaus (schrijf je dat zo Verward ) toen werden er toch wel wat meer druk, maar het was allemaal nog goed te houden en er zijn geen gekke dingen gebeurd. Iedereen kreeg een rozet en na nog een rondje gestapt te hebben, mochten we weer de hoofdring uit.
Nog even lekker uitgestapt en iedereen was hartstikke te vreden en daarna lekker de pony's naar huis gebracht en op stal gezet en verzorgd. En daarna zijn we zelf weer trug gegaan om van de rest van de avond te genieten.

Al met al was het een geslaagde avond en het gevoel om voor zo'n volle Zeelandhallen te rijden is echt gaaf! Haha!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 14:13

Ik heb het gezien (zie ook ander verslag topic wedstrijden). Ik vond het ontzettend leuk en knap om te zien. Nog speciaal gelet op de enige Haf.(zoals je al eerder omschreven had), en ja hoor, daar reed je Knipoog . Ook Amradje was goed herkenbaar.
Er werd echt heel netjes gereden en de show was echt leuk om naar te kijken. De ponies gedroegen zich ook voorbeeldig. Achteraan reed ook zo'n klein wit ponietje. Zoooo schattig om te zien Lovers .

Wel een hele ervaring he? Om voor zo'n volle hal te rijden.
Maar jullie waren de zenuwen goed de baas.

Complimenten!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 14:29

Hoihoi!

Ik ben dus het zusje van PinoLover...ze zei dat mijn nickname Amradje was...maar daar was ze dus even fout mee. (zo even onduidelijkheden rechtgezet Knipoog )

Ik heb niet echt veel meer toe te voegen op PinoLover d'r verslagje!

Erg leuk om te horen dat er genoten is van de show!!

Ik was ook erg verbaasd over hoe netjes Amrad zich gedragen heeft Lovers Okee het galopgeelte ging even iets te hard Clown Schijnheilig

Het was zeker een hele ervaring om voor zo'n volle hal te rijden! Maar wel ontzettend gaaf!!

Groetjes Diane