..en toen was ik nat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

..en toen was ik nat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 17:20

haha ik had echt lol vandaag, we waren met 2 paarden naar strand gegaan...ik had brechje en truus bij me. Ben had me met de vrachtwagen gebracht en wou wel op truus, dan kon ik rustig lopen en hij over strand rijden en door de zee....want had gewone schoenen aan en wou niet nat worden
Dus hij de 2 merries mee, alles goed...brechje hobbelt wel achter truus aan en gaat dan op eigen houtje zwemmen samen met truus.
Hij had Brechje aan mij over gegeven, want hij wou een galopje maken zonder dat brechje meeliep..........nou ja, als je wilt....maar zei er wel bij dat ze wat fris was en op strand wil ze altijd wat versnellen
Dus hij aangaloperen en Truus bokken, ze was een beetje te enthousiast...dus hij lag er naast (hij kan niet zo goed rijden Haha! )!
maar truus laat zich dan niet meer pakken,want die wil dan gaan zwemmen................................
O jee, dus ik moest erachter aan, voordat ze te diep zou gaan en had brechje meegenomen om haar te lokken....maar het was wel opeens heel diep, was dus tot mijn middel helemaal zeiknat en truus lekker briezen, als ze kon lachen had ze me vierkant uitgelachen Haha!
Dus daar liep met 2 paardjes en Ben was een beetje ver weg, maar goed........wel lol gehad! Lips are sealed

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 17:59

Koud man!
Maar inderdaad wel lachen... }>

Gelukkig kon je je pony weer te pakken krijgen want anders... Scheve mond
Ik wil ooit ook eens met Cerise gaan zwemmen, maar dan wel mooi in de zomer!
Weet alleen nog niet waar. *LOL*

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 18:05

pony ? maak er maar een groot lomp nederlands trekpaard van en mevrouw vind het erg leuk op te galoperen, kan er niet schelen of er nog iemand op zit!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 18:15

Haha! Wat een verhaal. Dat had ik wel willen zien...
Daarna ben je toch zeker wel gauw naar huis gegaan om droge kleren aan te trekken?

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 18:25

Brrr ... koud!
Misschien een stomme vraag, maar kunnen paarden goed zwemmen?

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 19:33

nou ik kon niet snel naar huis, want we moesten dus nog zeker een kwartier lopen over het strand naar de vrachtwagen en richting huis hadden we het verkeer flink tegen...maar elke keer als we elkaar aankeken schoten we in de lag en hij maar zeiken dat hij een blauwe kont had........nou en ik had het koud Haha! had ik maar niet op me paard moeten gaan zitten, ze vinden alleen mij lief Haha! Knipoog
paarden kunnen goed zwemmen, maar durven vaak niet..die van ons komen al in de zee als ze 4 maanden oud zijn(in de zwin) en na een jaar zijn ze er niet meer uit te slaan, ze vinden het heerlijk en het is goed voor de sokken! dus paard blij en baasje blij Lovers

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:38

Wel stoer dat ze gaan zwemmen. Iets minder als ze het doen met dit weer en zeker als je erachter aan moet. Lars schijt in zijn broek als hij bij een meer bij ons in de buurt is en ik wil dat hij erin gaat. Dat doet hij dus echt niet

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:57

*LOL* Ik zie het gewoon helemaal voor me... *LOL*

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 20:37

die paarden zijn echt maf, had ook gemogen toen de ruiter er nog op zat Haha! zodat ik niet de zee in hoefde om haar te grijpen! Want mevrouw begint te zwemmen en te zwemmen en gaat dan als een debiel over het strand galopperen, ze komt altijd wel terug, maar voor het zelfde geld gaat ze de weg op Scheve mond Is gelukkig nog nooit voorgekomen, dit is dus een reden dat ik haar liever zelf rijd, ik blijf wel zitten hoor als ze gaat bokken en geiten Haha! lekker rengalopje is altijd fijn en zekers zonder zadel, dan zit je ald een huis Lachen maar had nog een paard vast, dus werd aan 2 kanten helemaal natgespetterd en ik liep al tot helft bovenbenen in het water! dat is verFRISsend Knipoog

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:29

Ha ha. Beetje vervroegde nieuwjaarsduik of niet. Kun je 1 januari wel meedoen.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 22:31

Homiafortuna schreef:
Ha ha. Beetje vervroegde nieuwjaarsduik of niet. Kun je 1 januari wel meedoen.

ik woon in de buurt...dus we houden het maar op een oefening voor de nieuwjaarsduik Haha! nou echt niet dus, wet nu hoe koud het is........raad het iedereen goed af! niet doen Frusty ik weet nu hoe gek je moet wezen Haha!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 00:15

Wahahahahahahahahahahaaha
Ik zal Unox bellen of ze naast hun pinguins nog een zeepaard kunnen gebruiken! Wat een mop!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 01:44

Vendell schreef:
Wahahahahahahahahahahaaha
Ik zal Unox bellen of ze naast hun pinguins nog een zeepaard kunnen gebruiken! Wat een mop!

maak er maar een zee Koe van Haha! Knipoog