Polly van de trailer gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Polly van de trailer gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 17:05

Vandaag zijn we met Sharif en Polly weggeweest met de trailer, we hadden best kunnen lopen, maar het is voor beide wel een goede oefening.
Afijn, allebei de paardjes op onze mini-shetland-trailer en wegwezen.
Inladen ging perfect, ze stapten er allebei zo in (ook Sharif ) alleen was het uitladen daar een probleempje, Polly heeft meer ervaring, dus zij maar eerst en dan kon sharif omdraaien en er zo uitlopen.

Polly zet heel braaf een stapje naar achter en glijd me toch uit, ik dacht dat mijn hart stilstond, Ze klapte voluit op de klep, ze is meteen opgestaan en liep niet kreupel, Sharif zonder problemen eruit en aangezien polly dus nog heel prima liep zijn we toch maar gaan wandelen.
Na een heerlijk stukje gelopen te hebben (foto's komen) zijn we weer teruggegaan. We hadden besloten om Sharif er eerst in te zetten, die om te draaien en dan Pol er gewoon naast dat ze er niet achteruit af hoefden.

Sharif loopt er heel vrolijk op, en Polly dus niet
Uiteindelijk eerst Sharif maar weggebracht omdat we dachten dat ze in een lege trailer beter zou gaan, daar ging ze dus ook niet in, het was duidelijk gewoon angst, daarom wilde ik het ook niet met geweld doen.

Dus toen zijn we het hele eind maar teruggelopen Gaaaap
Ik kan nu echt niet meer op mijn benen staan, ga zo nog ff voeren, en dan lekker eten.

Thuis hebben we haar op een 'normale' trailer gezet en daar liep ze wel gewoon op, nu maar hopen dat ze ook op de onze weer gaat.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sammyvriend, Titsia en 100 bezoekers