Beer is waarschijnlijk op... |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Beer is waarschijnlijk op... |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 11:58

Hij kan niet meer... Huilen
Vanochtend ging me moeder na de stal maar ze kwam al snel terug dat beer niet overeind kwam. Ik naar de stal om hem proberen te helpen maar het ging niet meer. Deken afgedaan want misschien kwam het door ze denken maar het hielp niet.. We dachten dat die verlamd was van ouderdom want hij is ongeveer 23 jaarhet niet meer, ik kan eens niet meer typpen! Ik heb de helft niet mee. Snel de dierenarts gebeld en een half uur later was de dierenarts er.
Owh ik volg het allemaal niet meer, ik heb de helft niet gehoord wat ze zei maar verlamd is die niet. Hij heeft gewoon geen controle meer over zich zelf en heeft ook geen kracht meer om op te staan.. Owh waarom toch?!?! Huilen Huilen Sorry dat ik zo raar typ maar het gaat niet meer. De DA zag het er somber in en heeft mijn lieve Beertje nu vitamine spuiten gegeven op de hoop dat er verbetering in zou komen. Nu moeten we hem afwachten en hij ligt daar maar zo zielig in de stal. Als we zien dat er geen verbetering in komt moeten we haar vamiddag bellen en dan is het einde verhaal Huilen Ik ben me al aan het voorbereiden... Waaarom toch... Ik kan alleen maar janken en gillen.. Mijn lieve Beertje was de afgelopen weken al erg achteruit gegaan maar eten dat kon die nog harstikke goed..
Hij wilt het maar niet opgeven, hij blijft het proberen om op te staan maar hij valt telkens.. Hij legte ze hoofd zo lief op me, en ik zei tegen hem dat het allemaal goed komt maar ik weet dat het waarschijnlijk niet zo is.. Huilen Huilen

Fijne kerst iedereen Huilen Huilen
Ik zal het niet hebben...



New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 16:38


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hanjan, inge_romeo, Jannie79, JoyenUnory, kerstkransje, Lukasje, MeesMo, Noor17, Padoertje, Poldermenner, SemrushBot, Texas02, Thincla, VivianHesen, xSCWx en 167 bezoekers