Ben 2 x naar mn paardje geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 19:01

Eerst 's ochtends, omdat het voor de verandering mijn beurt was om te voeren, dus nog even met mn knollie geknuft, en even laten knielen, gaat al best goed, hij is alleen een beetje te onvoorzichtig.
Afijn, eind van de middag weer geweest en samen met een stalgenootje en haar pony een uurtje gaan wandelen, we hebben flink doorgelopen, vooral op het stuk waar ik mn pony lekgeprikt zag worden door een heleboel muggen dazen whatever tegelijk, rennen dus, ikke moe, hij niet. Hij heeft ook nog even zn tanden in mn arm gezet dus kreeg ie een mep, de 3e x hapte hij en stond ie al in zn achteruit voordat ik me om kon draaien, zucht, hij is TE slim. MOrgenochtend weer vroeg op, weer de paardjes voeren, alleen dan geen tijd om met hem te spelen, moet werken Verdrietig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:14

Ja, die rotdazen....mijnes gaat dan echt door het lint. Ik ga niet meer zonder voorzorgsmaatregelen de weg op met haar hihi. Ben er al eens afgesodemieterd door dazen in het bos... Ben me toen rot geschrokken toen ik op de zoektocht naar mijn weggelopen paard op de weg uitkwam en daar auto's stil zag staan... Dacht meteen: poedersuiker! Ze hebben haar aangereden!!! Ik dacht echt dat ze dood was ofzo, schrok me rot. Gelukkig hadden ze haar alleen tegengehouden en was er nixxx gebeurd, ik kon wel janken Huilen ...zo geschrokken was ik! Ilona

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:16

Sorrie!!!!Ik bedoelde eigenlijk ook poedersuiker haha...NOT! Zal er de volgende keer aan denken om NEE HÈ neer te zetten!!!Sorrie nog een keer..Ilona