Zielig paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Zielig paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 14:46

Hier, bij ons in de buurt bij het winkelcentrum, lopen er allemaal kerstmannen enz... rond met van die bellen. Nou loopt er ook een paard, die een soort rijdende koets trekt!

Dit is zooo zielig! Paard is helemaal bezweet, super zenuwachtig enz... loopt de hele tijd te dribbelen en te steigeren! En dan gaan die kerstmannen ook nog met hun bellen lopen rinkelen! Dat paard steigert echt de hele tijd!

Sorry hoor, maar dat is toch zielig?


Kusss... Tanya

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 15:42

Hij went d'r maar aan. Ik hoop alleen dat het niemand in gevaar brengt. Jammer dat ze dat dier niet eerst bel-proof hebben gemaakt voordat 'ie meeging onder de mensen...

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 16:38

Ben het helemaal met je eens! Niet normaal. Mensen denken echt niet na, gooien dat beest voor de koets en zoek het maar uit. Zolang het "winkelend" publiek het maar prachtig vind. Ik denk dat ik die kerstman eens even aan zijn "belletje" had getrokken.

gr. Joos

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 20:24

Ik denk dat ze een niet goed afgericht paard hebben genomen,of een paard dat er nog niet klaar voor is en snel zenuwachtig.

Maar Sonja waar slaat dat op,hij moet er maar aan wennen?
Sorry hor maar hier ben ik het niet mee eens.

ghislaine

Berichten: 344
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 22:36

Nou wij hebben afgelopen zaterdagavond met de stalhouderij in het winkelcentrum in Arnhem (Presikhaaf) Gereden en onze fries was wel heel mak en dat is ie ook, ook altijd met de intocht van carnaval lopen ze ook mee in de stoet..... Dat betekent dat je wel veel aandacht aan zo'n paard moet besteden en niet zomaar een paard er voorr kan zetten.. Wij weten goed wat we doen en als we er niet zeker van zijn doen we het niet... PS ik weet niet of hier iemand uit de omgeving is van Arnhem anders zou ik graag willen weten wie ons heeft zien rijden....
Groetjes
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ghislaine op 23-12-02 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:02

leuke foto aukje!!!! ik ben ook van mening dat je een paard moet hebben wat voor 98% bomproef is, zeker weten doe je het nooit, maar zo'n zenuwpeesje is vragen om moeilijkheden........

Diddie

Berichten: 197
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Utrecht (prov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:34

aahg erm

ghislaine

Berichten: 344
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 01:01

Wat vind je er dan zielig aan...
Wat wij doen of van het bovenstaande verhaal

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 09:22

wat bedoel je? Verward