Dribbel gedenkboek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Dribbel gedenkboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 12:49

Ik weet niet of ik dit nu in het geschikte forum post (misschien had het in links gemoeten), maar het gaat over Dribbel dus ik dacht ik post het hier..

Kim (pinky_girl), Annemieke en ik vonden dat we IETS voor Joyce moesten doen na het verlies van Drib Huilen We hebben toen besloten om 'n gedenkboek te maken. Het zou leuk zijn als jullie er je berichtje voor Joyce achterlaten. Zo kan ze op d'r gemak (zodra ze er zelf aan toe is) wat door al die reacties heen bladeren...

Afbeelding

Dribbel rust zacht, en Joyce heel veel sterkte Verdrietig

*klik op de banner als je wil tekenen*
[edit Pinky_Girl] Ik heb er even een sticky van gemaakt zolang de banner niet bovenaan staat [/edit]


Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 20:16

Cody"]
Wat ontzettend lief van jullie.
Toen ik het gedenkboek getekend had en die lieve foto van Dribbel over de staldeur te zien kreeg moest ik wel even slikken... Verdrietig
[/quote]

Ja ik had Drib maar 1x gezien, maar ik vond dat ECHT 'n Dribbel actie Lachen

[quote="Natalie schreef:
Ik vind het ook een heel mooi gebaar...
maar vind ook wel dat er dan voor de anderen die een pony verloren hebben ook zoiets mag verschijnen...


Hebben 't gedaan, omdat we Joyce+Drib kennen. Het is dus echt puur gedaan omdat ik/we echt 't gevoel hadden dat we IETS voor Joyce moesten doen Scheve mond

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 20:29

Lachen k, andere gevallen valt mij persoonlijk niet op omdat ik amper op (de paardengedeeltes van) bokt kom, maar bij 'n bekende word het weer een heel stuk persoonlijker en krijg je er zelf kippenvel van Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Jolynne, Lanoca, Salinah, wollenmuts en 118 bezoekers