wat zouden jullie denken van een pensionstal.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

wat zouden jullie denken van een pensionstal.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 22:01

pensionstal keurmerk moest het zijn.

had het er gisteren met mijn broer over. er zijn zoveel slechte stallen en dat ondek je pas als je er staat en er zijn goede stallen, die om de een of andere reden een slechte naam hebben gekregen.
zou het niet fijn zijn als je in een boekje of op i net kon opzoeken wat voor stallen er in jou omgeving zijn?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."



phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 22:19

juist het moet natuurlijk twee kanten op werken. met zo'n keurmerk kun je meer klanten krijgen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 12:08

Tja ik heb natuurlijk nog niet alles uitgewerkt, maar zat wel te denken aan iets van sterren. Ik zou dan ook niet alleen mensen van buiten af willen laten kijken ook de klanten aan het woord willen hebben.
Klachten die mensen hebben serieus nemen en dan weer eens komen kijken mocht dat nodig zijn voor die klacht.
Tuurlijk moet er controle blijven en eigelijk moet het per ster bepaald worden wat de prijs mag zijn. Verschild natuurlijk per gebied. In zh is een stal met binnen bak duurder dan in gelderland ofzo, maar het zou er misschien voor kunnen zorgen dat de prijzen niet uit de pan schieten en dat je niet voor een stal met weide en een buitenbak 250 euro moet betalen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 12:17

omdat dat voor vele te duur is en niet de prijzen zijn die er bij horen.
als je de keus had om voor dat wat je nu hebt 200 of 250 euro te betalen wat zou je dan doen?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 12:23

nee tuurlijk, maar ben dus ook nog niet bezich. tuurlijk is de prijs kwaliteits verhouding een belangrijk punt. het kan zijn dat ze super voer krijgen en dat er veel voor je paard gedaan word, maar dat zou ik moeten uitzoeken en navragen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 20:37

wat dus wel handig is, is als je opzoek bent naar een nieuwe stal. je op de site van het keurmerk kun vinden welke stallen over wat beschikken toch?
kort om stel je voor je bent opzoek naar een stal
met buitenbak
veel bewegings mogelijkheden voor je paard een droge stal met voldoende voer voor jou paard en niet duurder dan 200 euro in omgeving
tilburg.
dan kun je het dus op de site vinden. er moet veel info bij staan ook ervaringen van pension klanten van die stal en de ervaring van die gene die langs geweest zijn.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 11:48

groot gelijk hoor.
ik vind het erg fijn dat er zoveel reactie zijn. ik leer er veel van en ik ga op onderzoek uit.
als jullie nog tips hebben zijn ze welkom.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 11:44

daarom telt de mening van de klanten mee. die zouden dus ook hun zegje moeten doen en natuurlijk moet er op de uitstraling van de paarden geled worden.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 17:37

nou dat valt wel mee. je moet nu niet aan steenwijk mensen gaan vragen wat er zoal goed en niet goed geregeld is op stal.
ze komen met mooie dingen om klanten te lokken en dan sta je er dan mag dit niet meer en dan dat niet meer.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 14:43

nee steenwijk verzind elke dag weer iets wat niet mag. ik ben het echt zat hoor.
om dit soort dingen te voorkomen zou zo'n keurmerk helpen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 12:04

ja een databees is ook wel een idee.
ik ga er eens over denken. nog mensen die willen helpen?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 17:37

ja en klant gericht natuurlijk ook.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers