Banjer en de trailer deel 3....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Banjer en de trailer deel 3....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 21:53

Vandaag na 2 - 3 weken weer eens geoefend met Banjer en de trailer... Ik probeer haar dmv clickertraining trailermak te maken.... ze heeft zeer slechte ervaringen met de trailer (ophangen aan de longeerlijn om haar erin te krijgen, met geweld op de trailer gejaagd en er een paar keer vanaf vallen op haar rug, etc.)

Het ging heel erg goed... Al vrij snel stond ze weer met 2 benen vrij ver op de klep... en op een gegeven moment was haar ene achterbeentje ook bijna op de klep.... dat was weer een mooi moment om de "jackpot" te geven.... Haha!:D

Wederom ben ik zeer trots op mijn eigenste SUPER BANJER... Lovers Pling Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 21:58

Geduld is een schone zaak! Goed hoor! Ik ben benieuwd naar deel 4: met 4 benen op de klep....

prompter

Berichten: 11087
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:04

Hoi,

squeeze game is ook heel geschikt om je paard de trailer in te krijgen. Danny is een hele slechte "reizigster", is eigenlijk altijd doodsbang geweest voor veewagens en trailers terwijl ze nooit een slechte ervaring heeft gehad (ik heb haar al van veulen af aan, dus ik weet echt dat er nooit iets naars is gebeurd), maar met de squeeze game wandelt ze er zo in. Ik heb eerst met andere dingen geoefend zoals een washok of een constructie met staanders en balken waar ik haar in liet lopen.
Wat heel belangrijk is: laat ze er zo vaak weer uit komen als ze wil, hou haar niet tegen, dat versterkt haar angst alleen maar. Lijkt helemaal verkeerd, maar als ze weet dat ze eruit mag als het haar echt te eng wordt, verdwijnt de wil om eruit te komen vanzelf (echt waar ). Ik vraag wanneer Danny eruit komt gelijk of ze er weer in loopt, en na een keer of 6-7 blijft ze rustig staan totdat ik vraag of ze eruit wil komen, waarna de oefening afgelopen is Haha!
Nu nog naar het punt waarop ze gelijk de eerste keer al blijft staan, maar dat zal niet lang meer duren.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:08

Echt keigoed..!!!!
Super dat die clickertraining zo goed werkt Lachen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 22:08

Promptertje... Ik denk niet dat ik zelf de 7 games al goed genoeg beheers om het met bv. de squeezegame te proberen...
ik probeer het min of meer met de jojo-game... (het binnenhalen dan....)

Sjimmy: Dat zou een mooie zijn.... Haha!

Wordt vervolgd.....

prompter

Berichten: 11087
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:46

SmithsGirl schreef:
Promptertje... Ik denk niet dat ik zelf de 7 games al goed genoeg beheers om het met bv. de squeezegame te proberen...
ik probeer het min of meer met de jojo-game... (het binnenhalen dan....)


Dan wacht je toch met de squeeze game toch totdat het wel goed genoeg gaat? En intussen kan je clickeren! Veel succes verder.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 00:11

Goed hoor, ik was er weer bij vandaag en vergeleken met de eerste keer zit eral weer een heel stuk vooruitgang in! Jullie komen er wel, succes Pling