snoepjes van vreemde mannen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

snoepjes van vreemde mannen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 18:05

Vanmiddag was ik even met Ameretto gaan stappen over de lange zandpaden in het buitengebied. In het bos viel niet te rijden en langs de weg was te gevaarlijk omdat er nauwelijks 100 meter zicht was door de mist. Lopen we daar op z'n weggetje, komt er een oud mannetje aan met z'n hond. Zegt-ie: 'Wil je een pepermuntje?' en hup, daar stond-ie al met een doosje Wilhelmina-pepermunt in z'n hand. Zo schattig! En voordat ik het wist had ik 'ja graag' gezegd... Maar goed dat m'n moeder niet in de buurt was, die heeft me als klein meisje wel honderdduizend keer verteld dat ik geen snoepjes mocht aannemen van vreemde mannen. Haha!

Het pepermuntje belandde trouwens in mijn jaszak aangezien Ret nogal stuiterig was en ik geen zin had om me te verslikken. Bij thuiskomst bleek het half opgelost te zijn door de hoeveelheid vochtige tissues en paardensnoepjes in m'n zak, dus ik heb 'm uiteindelijk maar weggegooid. Maar goed ook, misschien was het wel foute XTC ofzo... Je weet het tenslotte nooit met snoepjes van vreemde mannen. Tong uitsteken

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:09

Hahah wat heb je dit grappig getiept *LOL*

Wel lief inderdaad van die man om een pepermuntje te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:49

Zo kreeg ik laatst op de hei een glaasje Jägermeister van 2 oude mannetjes op een koets Vingers aflikken
Ging er best in met het koude weer.
Zelf hadden ze er al meer dan genoeg gehad, maar zo als ze zeiden:"´t peerd weet toch wel woar die woont" Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 01:24

Laat ik nou tot het einde van het bericht denken dat het pepermuntje voor Ameretto was... Verward. Je moet geen snoepjes van vreemde oude mannetjes aannemen hoor Haha!.

[edit]het is AmEretto[/edit]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-12-02 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 01:26

Haha, nee het pepermuntje was voor mij. Ik vroeg nog wel 'mag hij er ook eentje?' (doelend op Ameretto) en dat mannetje maakte al aanstalten om er nog een te pakken, maar toen zei ik al dat-ie het waarschijnlijk toch niet lustte. Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 04:47

Ik zie het al helemaal voor me.. Retje en Karin geheel in trance.. Haha!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 09:50

altijd oppassen een pony die bij ons in de buurt stond kreeg ook drank gevoert en de eigenaar dacht dat die jongens water gaven. Haha!