Ricky(manege pony) is overleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Ricky(manege pony) is overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-02 17:27

Achter je ligt een leven van werken en plicht
en juist dat bepaalde in alles jouw gezicht
Flink was jij je hele leven
moedig ben je tot het einde gebleven
Flink wil je nu dat wij zullen zijn
maar afscheid nemen doet ons zo'n pijn


Vandaag reed ik mee in de les van half twee tot half drie. Om tien voor half drie werd de instructeur geroepen omdat er iets niet goed was met Ricky. Die heeft gelijk de dierenarts gebeld maar het mocht niet baten. Ricky was al overleden. Hij heeft tien minuten gevochten, en toen was het over.

De paarden hebben allemaal gehinnikt. En daarna was het stil op stal. Geen paard knabbelde nog aan zijn stro. Ze stonden allemaal te kijken naar Ricky's stal.

Daarna het vervelende karwei. Ik zei dat ie meteen uit zijn stal gehaald moest worden omdat ie anders stijf zou worden en dan misschien zijn benen gebroken moest worden. Dat hebben we dus met een aantal personen gedaan. Ik heb getrokken en zijn hoofd ondersteund. Arme Ricky. Alle paarden werden overstuur toen ze Ricky zo weggesleept zagen worden.

Ricky. Een pony van bijna 30. had weer een opleving en genoot van de uurtjes les en het kroelen dat de kinderen deden bij hem. Heel veel kindertjes hebben op hem leren rijden en leren galoperen. Want dat deed ie altijd heel rustig. Ricky heeft vroeger nog Z gelopen en was echt een mooie pony. Ricky ik zal je nooit vergeten. Rust zacht...

Afbeelding

Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-02 16:07

Voor Ricky is het allemaal snel gegaan. Had niet beter kunnen wezen denk ik. maar voor mij iets te snel. Heel vreemd maar ik had echt wat met dat beestje.

gelukig is hij vredig heen gegaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, lletam, Plus_en_Min, tienus63 en 114 bezoekers